1393-09-13 13:03
1622
0
6771
در مرحله شهرستانی برگزار شد ؛

جشنواره قرآن و عترت در مرکز علمی کاربردی گنبدکاووس2 + تصاویر

جشنواره قرآن و عترت در مرحله شهرستانی به میزبانی مرکز‌ آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2 و همکاری بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس در تاریخ 9 آذر ماه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی مرکز‌ آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2 ، جشنواره قرآن و عترت با هدف بزرگداشت شهدای دانشجویی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با هدف شناخت و سازماندهی نفرات برتر در این حوزه در بین تمام دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار می گردد که در مرحله شهرستانی دانشجویان دانشگاه های شهرستان گنبدکاووس از قبیل علمی-کاربردی، آزاد، پیام نور، دولتی، غیرانتفاعی و ...  در دو بخش کتبی و شفاهی در دو گروه خواهران (صبح) و برادران (بعدازظهر) به رقابت پرداختند.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های شهرستان گنبدکاووس با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور امام جمعه محترم شهرستان گنبدکاووس حاج آقای سبحانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس حاج آقای فتحی، رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس دکتر رحیم زاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس آقای ممشلی و دانشجویان و شرکت کنندگان در جشنواره برگزار شد.

در ابتدای این جشنواره دکتر رحیم زاده رییس مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس ضمن خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان در جشنواره به بیان جایگاه انسان در نظام آفرینش و لزوم کشف راه برای سعادت انسان از طریق انس با قرآن و اهل بیت پرداخت.

qoran1

سپس امام جمعه شهرستان گنبدکاووس حاج آقا سبحانی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره به بیان جایگاه عالی قرآن برای ارتباط هرچه بیشتر انسان با پروردگار پرداخت و لزوم بهره مندی از فضائل اهل بیت را برای رسیدن به جایگاه والای انسانی بسیار اثر بخش دانست.

در ابتدا مسابقات بخش شفایی ویژه خواهران با داوری خانم معصومی برگزار گردید سپس برادران و خواهران در بخش کتبی به رقابت پرداختند و بعد از آن مسابقات در بخش شفاهی ویژه برادران با داوری آقایان مکی مؤمنی و صلاحی ادامه پیدا کرد.

qoran2

qoran3

qoran1-2

qoran5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.