1398-05-28 12:02
1615
0
65047
مدیر حوزه علمیه الزهراء گنبدکاووس:

غدیر هویت و شناسنامه همه مسلمانان است

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس در همایش بانوان ولایی شهرستان گفت: عیدغدیر هویت و شناسنامه همه مسلمانان است و وظیفه همه ما زنده زنداشتن پیام آن و پیاده کردن آن در زندگی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فریبا تیموری در این همایش با اشاره بر لزوم تقویت شعور و شناخت عملی نسبت به غدیرخم در کنار شوری که در مراسمات و جشن ها داریم تصریح کرد: باید آنچه در شأن پیامبر(ص) و اهل بیت است را در زندگی های خود جاری کنیم.

qaboosnameh 10

وی یادآور شد: باید خود بررسی کنیم که آیا آنچه در زندگی ما چه حقیقی و چه بخشی از زندگی که در فضای مجازی اتفاق می افتد مطابق با انتظار اهل بیت(ع) است یا خیر؟

مدیر حوزه علمیه گنبدکاووس در ادامه گفت: اگر می خواهیم پرچم غدیر و عاشورا زنده بماند عصارۀ آن توجه به ظهور عصر مهدی(عج) و رسالت ما در این دوران تبلیغ دین و بسترسازی برای ظهور ایشان است.

qaboosnameh 7

تیموری خاطرنشان کرد: اگر با تکیه بر همین وقایع و تلاش برای رسیدن به معرفت واقعی مهدی باور نشویم ، مهدی شناس نخواهیم شد و عدم شناخت ما از امامت و استمرار ولایت باعث می شود نتوانیم مهدی یاور شویم.

qaboosnameh 6

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به  ایام کودتای 28 مرداد بر مطالعه چگونگی رخداد این واقعه به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و افزود: مطالعه تاریخ همواره مورد تاکید اهل بیت(ع) به ویژه حضرت علی (ع) بود است تا با عبرت از تجربه دیگران شناخت بیشتری نسبت به پیرامون خود داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که به همت بسیج جامعه زنان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره اوقاف و بانوان ستاد نمازجمعه و امورفرهنگی امام زاده یحیی بن زید(ع) شهرستان گنبد برگزار شد، بانوان سادات حاضر در این همایش تجلیل شدند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.