1398-02-09 13:01
1253
0
62875
طی دو سال و نیم گذشته انجام شد؛

نوسازی 210 دستگاه تاکسی و مینی بوس ناوگان حمل و نقل شهری گنبدکاووس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری گنبدکاووس گفت: طی دو سال و نیم گذشته نوسازی 200 دستگاه تاکسی و 10 دستگاه مینی بوس ناوگان حمل و نقل شهری گنبدکاووس انجام شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حمیدرضا حجی زاده با عنوان این مطلب افزود: علی رغم فشارهای تحریم و کمبود بودجه در سال های اخیر با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده توانستیم با اعطای تسهیلات 16 درصد به مالکان خودروهای فرسوده 200 دستگاه خودروی 405 و سمند را وارد ناوگان شهری کنیم.

وی همچنین افزود: در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز10دستگاه مینی بوس ایسوزبا اعتبار 55 میلیاردو 450 میلیون ریال خریداری و جایگزین اتوبوس های فرسوده شده است.

حجی زاده تصریح کرد: طی هفته های آتی نیز دو دستگاه مینی بوس با اعتبار19میلیارد ریال به ناوگان اضافه می شود.

عضو هیئت مدیره اتوبوسرانی های شهری کشور یادآور شد: در مجموع با توجه به نرخ امروز بازار، بالغ بر 226 میلیاردو 350 میلیون ریال جهت نوسازی ناوگان شهری هزینه شده است که از بخش خصوصی تامین شده و هیچ اعتباری از سوی سازمان یا شهرداری واریز نشده است.

وی  ادامه داد: با توجه به عضویت بنده در هیئت مدیره اتوبوسرانی های شهری کشورتوانستیم رایزنی های بسیاری در این راستا انجام دهیم و بدون اینکه شهرداری و سازمان اعتباری به این امر اختصاص دهد با کمک بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مردم، نوسازی ناوگان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.