1397-12-15 18:56
1001
0
61719
امام جمعه گنبدکاووس:

گام دوم انقلاب حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: نظام جمهوری اسلامی ما به معنای واقعی جمهوری و اسلامی است و همین سبب ممتاز شدن ما در دنیا شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جلسه بررسی ابعاد بیانیه مقام معظم رهبری به جوانان با حضور روسای هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و نخبگان ورزشی این شهرستان اظهارداشت: به گفته تحلیل‌گران غرب نظام جمهوری اسلامی ما از هیچ‌جا گرفته نشده و مهم‌ترین ویژگی کشور ما در این است که در نظامی زندگی می‌کنیم که خود مردم آن را انتخاب کردند.

وی افزود: بالاترین دستاورد انقلاب ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت و مردم‌سالاری ما همواره با معنویت همراه بوده است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: اسلام انقلابی ما شهادت و جهاد را با لطافت همراه کرد زیرا مکتب اسلام مکتب ستیز نبوده و با لطافت و مهربانی همراه است. ایثار و فداکاری مکتب ما در جهان دیده نشده و به صورت یک اسطوره جدید در دنیا مطرح است که می تواند دنیا را تغییر دهد.

وی ادامه داد: تحول، برپایی نظام و استقامت و پای نظام ماندن از دستاوردهای این انقلاب است که باید جوانان این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام ترابی گفت: ما بزرگ مقاومت را در جهان شکل دادیم و باید جوانان ما این مقاومت را در درون خود تقویت نمایند. مقاومت در برابر دشمنان قطعا پیروزی را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: در گذشته جهان بین دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و انقلاب اسلامی ما در کنار این 2 قطب قرار گرفت و توانست یکی از آنها را خلع سلاح کند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اکنون جهان 2 قطبی اسلام و استکباری شدن است و ما باید به یاد داشته باشیم که آمریکا تنها کشور استکباری نیست بلکه شیطان بزرگ است که نمی‌توان به آن در هیچ زمانی‌اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: اگر قبول کنیم آمریکا در حال اهتزار است هرگز در برابر او تسلیم نخواهیم شد و امیدوار هستیم تا به زودی اسلام بر کفر غلبه کند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: گام دوم بیانیه رهبر معظم انقلاب، گام جهانی شدن و نگاه به جامعه‌سازی با توجه به تمدن نوین اسلامی است. ما باید گفتمان مشترک برای رسیدن به اهداف بلند داشته باشیم.

وی ادامه داد: دنبال گفتمان‌سازی غالب هستیم تا با جهت‌گیری مشترک به قرارگاه متصل شویم. در این مسیر باید ایده‌ای ارائه دهیم که ذهنیت مشترک ایجاد کند و ایده‌ای موفق است که افکار عمومی به‌روزرسانی کرده و دستورالعمل تیتر اول ذهن مردم قرار گیرد.

حجت الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: برآن شدیم تا جلسات مستمر را برای تبیین بیانیه مقام معظم انقلاب در راستای گام دوم انقلاب برگزار کنیم و با شناخت و مطالعه قبلی بتوانیم از بیانات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف به کار ببریم.

وی افزود: جوانان ما با پیگیری موضوعات بیانیه و با هدف خاص باید پای کار بیایند و ما هم بتوانیم با برگزاری جلسات منظم این بیانیه را بین جوانان تبیین کنیم.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.