1397-11-10 17:58
608
0
60790
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

زنگ انقلاب با حضور استانداردر گنبد کاووس نواخته می شود/ پیش بینی 160 برنامه شاخص

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد کاووس گفت: زنگ انقلاب در روز شنبه 12 بهمن با حضور استانداردر این شهرستان نواخته خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علی فتحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که در شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: از ماه ها پیش ستاد برگزاری چله انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد و کارگروه های 12 گانه تشکیل و در آستانه دهه فجر به صورت تلفیقی با کمیته های 18 گانه دهه فجر دستورالعمل ها ابلاغ شد .

وی افزود: نخستین برنامه شاخص در شهرستان گنبدکاووس، همایش علمای اهل سنت وتشیع با حضور حجت الاسلام مقتدایی در11 بهمن است که در آستان مقدس یحیی بن زید برگزار می شود و سرآغاز حرکت پر صلابتری در دهه فجر این شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد کاووس با بیان اینکه برنامه های چهلمین سال انقلاب را تا پایان سال98 خواهیم داشت، تصریح کرد: رویکرد برنامه ها به سمت چله انقلابی است که دشمن می خواست مردم آن را نبینند .

فتحی اعلام کرد: بیش از 430 برنامه به دبیرخانه ارسال شده است که از بین آن160 برنامه را شاخص قرار دادیم و 40 برنامه محوری و شاخص تر تدوین شده است که در مساجد و روستا و نهادها و دستگاه های اجرایی خواهیم داشت .

وی ضمن تشریح برنامه های این دهه در گنبد کاووس گفت: زمینه حضور مردم در برنامه ها و فعالیت ائمه جماعات برای حضور حداکثری در 22 بهمن انجام می شود. در شب 22 بهمن یادواره شهدای فجر آفرین و 530 شهید شهرستان گنبد اجرا می شود .

وی گفت: برنامه های فرهنگی و کاروان قرآنی با سه برنامه محوری قرآنی، برنامه های هنری، 10 شب 10 جشن در 10 مسجد برگزار می شود و 10 یادواره شهدا ، را در این دهه خواهیم داشت .

فتحی ادامه داد: پیاده روی خانوادگی برای نشاط مردم و 20 برنامه ورزشی ،برنامه های کودک و نوجوان ، ایستگاه های نشاط، میز خدمت، برگزاری جشن های مردمی در روستاهای ترکمن نشین، نشست های گفتمان ولایت در شهرها و روستاها دیدار با ائمه جمعه، غبار روبی شهدای اهل سنت ، میثاق با شهدا و سایر برنامه ها را تا اخرسال اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همایش عظیم روحانیون اهل تشیع و تسنن در 16 بهمن ماه در گنبدکاوس برگزار می شود، یادآورشد: روحانیون پرچمدار نهضت انقلاب بودند ، از این جهت در حضور پر رنگ علما در برنامه ها را خواهیم داشت .

فتحی در ادامه گفت: 10 برنامه شاخص بانوان را در شهرستان خواهیم داشت، که بازی های بومی محلی و همایش طلایه داران فاطمی(20 بهمن ماه) خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد کاووس با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه ها در همه مدارس استان خواهیم داشت، گفت: زنگ انقلاب در روز شنبه با حضور استاندار نواخته خواهد شد، قرائت سرود 1357 نفری دانش آموزان قبل از آغاز راهپمایی 22 بهمن در فلکه مرکزی این شهرستان خواهیم داشت و بعد از آن جمعیت به سمت مصلی حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.