1397-09-05 11:43
903
0
59086
رزمندۀ هشت سال دفاع مقدس:

بسیج امتداد پایان ناپذیر ملت ایران است/ فشاراقتصادی آخرین حربۀ دشمن در مقابله باماست

رزمندۀ هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج با صدور فرمان تشکیل ارتش20 میلیونی از سوی امام خمینی(ع) و امروز با اشارۀ رهبر انقلاب اسلامی با عنوان بسیج ده ها میلیونی از بدنۀ ملت برخاست و امتداد پایان ناپذیر ملت ایران اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم کریمی در اجتماع شکوه بسیجیان گنبدکاووس در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با عنوان این مطلب اضافه کرد: بسیج به همت همین مردم در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است و در مقابل جبهه وسیعی که دشمن از غرب تا جنوب با آن وسعت عده و تسلیحات داشت با کمک بسیج مردمی توانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج نشانۀ ریز بینی و آینده نگری امام خمینی(ره) بود اذعان کرد: اگر نبود این ارتش بیست میلیونی انقلاب اسلامی نمی توانست به 40 سالگی برسد.

سردارکریمی افزود: هر چند تشکیل بسیج سابقۀ تاریخی نداشت اما امام خمینی(ره) با توجه به اقتضائات زمان و شناخت از زمانه، دستور تشکیل بسیج را دادند. بسیجی که حتی در زمان پیامبر و ائمه نیز مشابهی نداشته است چون اقتضائات آن زمان این اجازه را نمی داد.

استراتژی دشمن اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وحدت به عنوان یک مسئله مهم و استراتژیک که دشمن آن را مورد هدف قرار داده است گفت: هر جا در کشور حرف از وحدت و اتحاد میان اقوام به میان می آید گلستان و به ویژه گنبدکاووس زبانزد است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: باید هوشیار باشیم چون امروز پول های عربستان سعودی و سایر کشورهای مشابه در اختیار برنامه ریزی های سیاستمداران آمریکا و اسرائیل و اعوان و انصارشان است و به دنبال ضربه زدن به وحدت ما هستند.

وی همچنین گفت: دشمن امروز به صراحت اعلام می کند که دیگر جنگ نظامی برای ایران پاسخگو نیست و البته دشمن بیکار ننشسته است. میدان جنگ را عوض کرده و تسلیحات متناسب با آن  را به میدان آورده است و از طریق اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب به دنبال پیاده کردن این استراتژی است.

سردار کریمی با تاکید بر توجه بیشتر بر اشتراکات و از بین بردن اختلافات گفت: با این کار باید وحدتی که سالها در بین مردم ما برقرار است را از گذشته مستحکم تر کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمن در این عرصه نیز شکست خواهد خورد.

جنگ اقتصادی حربه دشمن برای فشار بر ملت ایران است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در کنار اختلاف افکنی مسئله دیگری که دشمن در دستور کار خود دارد ، در تنگا قرار دادن معیشت مردم با ورود به عرصه و جنگ اقتصادی است که قبل از خروج ترامپ از برجام تدارک دیده و در بین دوستان اروپایی خود نیز مطرح کرده بودند که پس از چند ماه جمهوری اسلامی متوقف می شود ولی همانطور رهبر معظم انقلاب فرمودند شتر در خواب بیند پنبه دانه!

شمارش معکوس نابودی اسرائیل شروع شده است

وی افزود: مردم ایران  در حال آماده کردن خود برای جشن 40 سالگی انقلاب هستند و دشمن به دنبال گرفتن این شیرینی از ملت ما. اما می بینید که شمارش معکوس نابودی اسرائیل غاصب شروع شده است . این را می توان در ضعف اسرائیل در مقابل جلهه مقاومت حزب الله دید که از جنگ 33 روزه ، 22 روزه به 8 روز و امروز به دو روز مقاومت در مقابل حزب الله رسیده است و توان مقابله ندارد.

سردار کریمی اضافه کرد: اما می بینیم در 40 سال انقلاب اسلامی هر سال مقتدر تر از گذشته شده است و امروز دیگر از ابرقدرت ها خبری نیست و اگر ایران اسلامی اراده کند می تواند برای تببین دین اسلام و انسانیت، اقتدار خود را بر ابرقدرت های پوشالی تحمیل کند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به  اینکه در این سالها شاهد تهدیدات عربستان البته در لفافه بودیم گفت: مسئولین در ابتدا این مسائل را جدی نمی گرفتند چون عربستان را عددی نمی دانند اما وقتی رجزخوانی های آنان زیاد شد نه فرماندهان ما بلکه وزیر اسبق امور خارجه آمریکا پاسخ ولیعهد عربستان را داد که اگر ایران مستقیما وارد جنگ شود شما حتی فرصت برداشتن گوشی تلفن و اطلاع به هم پیمانان خود را هم نخواهید داشت.

وی تاکید کرد: زبان ملت ، نظام و رهبر انقلاب اسلامی زبان صلح و آرامش است اما اگر کسانی بخواهند این فضا را جور دیگری رقم بزنند آنگاه پاسخ ما دندان شکن و با زبان موشک خواهد بود.

کریمی با اشاره به توان موشکی ایران نیز گفت: ما توانایی شلیک همزمان چندین موشک را داریم که می تواند 2 هزار کیلومتر را در کمتر از 15 دقیقه طی کند و هدف خود را در شعاع 300 متری به وسعت دو کیلومتر منهدم کند اما تلاشمان برای حفظ آرامش است مگر اینکه رفتار ها به شکل دیگری رقم بخورد.

فشار اقتصادی آخرین حربۀ دشمن در مقابله با ماست

رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور از بی تدبیری و بی مسئولیتی خودمان است و بخشی نیز برمی گردد به دشمن که قسم خوده است که هر چه دارد به میدان بیاورد و در این 40 سال شاهد بودیم با انواع توطئه ها و ترورها مقابل ما ایستاد و امروز فشار اقتصادی آخرین حربۀ آنان است.

وی صبرو استقامت در برابر توطئه های دشمن به ویژه فشارهای اقتصادی که امروز بر جامعه تحمیل شده است را مهمترین مولفه مقابله با دشمن عنوان کرد و گفت: در این 40 سال و به ویژه در 8 سال دفاع مقدس با صبرو استقامت پیروز شدیم و ان شاالله امروز نیز از این جبهه با سربلندی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.