1397-08-25 12:33
1187
0
58778
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

آمریکا جرات تغییر حداقلی به نفع خود را هم ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: آمریکا به جایی رسیده که مانند شیر پیر فقط زوزه می کشد و هیچ قدرتی ندارد.و حتی جرات تغییر حداقلی را هم به نفع خود ندارد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام جعفر رعایتی با عنوان این مطلب در یادواره شهدای محله 17 شهریور اظهار کرد: دشمنان ما قدرت چندانی ندارند و اسرائیلی که دنیا اینقدر روی آن حساب می کرد امروز در جنگ مردم غزه هم کم آورده است. 

وی با اشاره به رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای که بسیاری از روسای قدرتمند جهان نیز به این امر اذعان دارند؛ گفت: رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری نیز از دیپلماسی بالایی برخوردار بودند .

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: دشمنان به دنبال حمله به جایگاه ولایت فقیه هستند و برخی فکر می کنند همه چیز از دست رفته اما اینطور نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد متاسفانه یک نماینده ای بر میگردد می گوید اگر عربستان و قطر با ما بود آمریکا نمی توانست کاری کند؟ در دفاع مقدس ندیدید اینها چقدر به دشمن بعثی کمک کردند؟ اما ما پیروز بودیم چون با خدا و ولایت بودیم.

وی در ادامه سخنانش همچنین تاکید کرد: همانطور که برای شهادت امام حسن مجتبی مراسم سوگواری می گیریم برای شب آغاز امامت امام زمان(عج) نیز تفکر کنیم که در زمان غیبت وظیفه ما چیست؟ و بدانیم دنیا و آخرت ما در گرو همین است.

حجت الاسلام جعفر رعایتی همچنین توان موشکی ایران را یک دستاوردی دانست که که با توکل به خداوند و اعتقاد به ولایت به دست آمده است.

وی اظهار کرد: علی رغم هزینه هایی که آمریکا در خاورمیانه کرد نتوانست جایگاهی برای خود کسب کند و می بینیم دشمنان داخلی و خارجی زیادند و به دنبال ضربه زدن هستند اما بزودی ان شالله افول آمریکا را خواهیم دید.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.