1397-08-15 10:03
956
0
58511
رئیس اداره میراث فرهنگی گنبدکاووس خبر داد؛

گنبد آماده برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین

رئیس اداره میراث فرهنگی گنبدکاووس از آمادگی شهرستان برای میزبانی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین برای دومین سال خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مریم آق آتابای در جلسه هماهنگی جشنواره با اعلام این مطلب افزود: پلان این جشنواره که قرار است چهارم تا هفتم آذرماه امسال در مجموعه ورزشی المپیک شهرستان برگزار شود آماده شده است و تا کنون 76 غرفه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از 30 استان کشور برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و 22 غرفه ویژه عشایر، خانه های بومی ، و سیه چادرها در نظر گرفته شده است.همچنین غرفه هایی برای نمایشگاه سوغات در این نمایشگاه داریم.

آتابای با اشاره به اینکه پیگیری های نهایی جهت اسکان مهمانان جشنواره و پشتیانی در حال انجام است، اذعان کرد: کلیه ادارات شهرستان در این برنامه همکاری خواهند داشت و با هماهنگی فرمانداری تا قبل از برگزاری جشنواره جلساتی با حضور روسای ادارت به صورت هفته ای برگزار می شود تا مقدمات لازم انجام شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز این جشنواره را فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان دانست وگفت:  این جشنواره می تواند نقش موثری در حوزه اقتصادی و در جهت توسعه شهرستان داشته باشد.

فرهاد شیبک تصریح کرد: این بهره برداری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان به جز با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان ممکن نیست لذا در این راستا شرح وظایف هر یک از ادارات تدوین و تفکیک شده و برای اجرا به ادارات ارسال می شود.

گفتنی است این جشنواره به طور همزمان به مرکزیت دو شهر گرگان و گنبدکاووس در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.