1397-08-07 11:02
766
0
58285
با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

تشکیل تیم تخصصی برای بررسی علت مرگ کودک 7 ساله گلستانی

به دنبال گزارش بروز یک مورد مرگ کودک 7 ساله در شهرستان گنبد کاووس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دستور تشکیل فوری تیم تخصصی نظارت بر فرایند درمان را در معاونت درمان این دانشگاه صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، این تیم با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت، جلسه ای را با مدیران شبکه بهداشت شهرستان های گنبد و مینودشت، رئیس بیمارستان مینودشت، کارشناسان نظارت بر درمان شبکه های پیشگفت، کارشناس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، مدیر بیمارستان بسکی گنبد، متخصص جراح عمومی مسئول بیمار، کارشناسان ایمنی بیمار و سوپروایزر های بیمارستان های درگیر تشکیل داده و با تمامی عوامل دست اندرکار در شهرستان های گنبد و مینودشت مصاحبه کردند.

تیم مزبور گزارش نهایی خود را ظرف دو روز آینده تکمیل کرده و فرایند حقوقی و قانونی و ارجاع پرونده به مراجع مربوطه آغاز خواهد شد. تیم تحلیل ریشه ای وقایع نیز بررسی عوامل بروز واقعه اعم از فردی، مدیریتی و ساختاری را به منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه از دو روز گذشته آغاز کرده و ادامه خواهند داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به کامل بودن امکانات تجیهزاتی، لوازم مصرفی و تخصصی بیمارستان مینودشت، نبود دستکش در بیمارستان را که در برخی شبکه های اجتماعی مطرح شده را تکذیب کرد و گفت: تیم ارزیاب درمان وضعیت تجهیزاتی بیمارستان مینودشت را مطلوب گزارش کرده است. این بیمارستان از جمله بیمارستان هایی است که واجد دستگاه لاپاراسکوپی برای انجام جراحی های غیرتهاجمی است.

دکتر دادجو بیان کرد: ریاست دانشگاه، معاونت درمان را مامور کرده که مراتب را تا اعلام نتیجه از طریق مراجع قانونی پیگیری و گزارش آن را به مردم شریف استان اراده کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.