1397-08-05 14:59
655
0
58220
مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس:

یادواره شهدای مدافع حرم و ۵۱۶ شهید گنبدکاووس در کربلا برگزار شد

مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: دومین یادواره ۳ شهید مدافع حرم و ۵۱۶ شهید گنبدکاووس در موکب حضرت یحیی بن زید(ع) واقع در حسینیه عترت طاهره کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی خالقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در این مراسم معنوی، مشاور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، جمعی از زائران پیاده اربعین، برادر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپور جاجرمی و جمعی از خانواده شهدا که به عنوان خادم حضور داشتند، با مداحی و سخنرانی برگزار شد.

وی افزود: از سال گذشته گنبدکاووس به صورت مستقل در کربلای معلی برای خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین موکب حضرت یحیی بن زید (ع) را برپا می‌کند و همچنین در این 2 سال یادواره 516 شهید و 3 شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در این موکب خدماتی مانند آرایشگری، خیاطی، پذیرایی صبحانه، نهار و شام، اسکان،خدمات پزشکی و غیره ارائه می گردد.

وی ادامه داد: تا روز 4 آبان ماه 6 هزارو 380 قرص نان روغنی و بربری پخته و بین زائران توزیع شده و 4 هزار و 700 نفر در وعده صبحانه، 7 هزار و 400 نفر در وعده ناهار و 8 هزار و 150 نفر در وعده شام پذیرایی شدند.

خالقی گفت: 5 هزارو 40 نفر از خدمات پزشکی و بهداشتی، 305 نفر خدمات خیاطی، 340 نفر آرایشگاه، 370 نفر واکس و 12 هزارو 359 نفر اسکان استفاده کردند.

وی اظهار کرد: مردم گنبدکاووس امسال 570 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به موکب حضرت یحیی بن زید( ع) برای ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین کمک کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.