1397-07-01 08:05
1038
0
57173
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

بانوان باید مانند زینب(س) پیام رسان انقلاب باشند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: هر انقلابی دو چهره دارد که یک چهره آن خود و دیگری پیام آن است و همانطور که حضرت زینب(س) پیام رسان عاشورا بودند بانوان نیز باید پیام انقلاب را با عمل خود انتقال دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد در تجمع بزرگ رهروان زینبی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس  افزود: زنب(س) جلوه های زیبای ایثار و ایمان در عاشورا انتقال داد و امروز بانوان شیعه و اهل سنت به عنوان رهروان زینبی با حجاب خود، تربیت فرزندان انقلابی و در تزار انقلاب اسلامی می توانند پیام رسان شهدای عاشورا و شهدای دفاع مقدس باشند.

qaboosnameh 2

وی با اشاره به عشق، ایثار، صبر، ایمان، تسلیم در برابر خدا، فضایل انسانی و اعتقاد به معاد به عنوان زیباترین جلوه های قیام عاشورا تصریح کرد: اینها چیزهایی بود که زینب(س) دید عشق، ایثار، صبر، ایمان، تسلیم در برابر خدا، فضایل انسانی و اعتقاد به معاد و به همین خاطر گفت جز زیبایی چیزی ندیدم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بر ضرورت تطبیق سلوک فردی و اجتماعی با رویۀ بزرگانی چون حضرت زینب(ع)تاکید کرد و گفت: صبر بر مصیبت ، راه اصلاح امت و راه در دست گرفتن فضائیل اخلاقی و امر به معروق و نهی از منکر است.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند و از 3 خانواده شهید مدافع حرم، 3 رزمنده مدافع حرم، فرزند  و همسر شهید منا و همسر جانباز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.