1397-06-21 09:58
1211
0
56890
به همت خیر گنبدی انجام شد؛

راه اندازی 6 بانک امانات و تجهیزات پزشکی در 5 استان

خیر گنبدی تجهیزات مورد نیاز 6 بانک امانات و تجهیزات پزشکی برای 5 استان را تهیه کرده است که مراسم ارسال این اقلام با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فرماندارویژه گنبدکاووس با خلاقانه خواندن این طرح از تلاش های این خیر گنبدی تقدیر کرد و گفت: ایشان در حوزه های مختلف دغدغه دارند و از هیچ کمک خیرخواهانه ای دریغ نکرده اند.

qaboosnameh 16

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین و ترویج کمک رسانی افزود: مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و کمک به آزادی زندانیان از جمله اقدامات خیرخواهانه این خیر گنبدی است.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبد نیز در راستای تشریح این طرح گفت: این اقلام و تجهیزات شامل تخت، تشک مواج، عصا ،ویلچر، واکر، کسپول اکسیژن ، ساکشن ویژه بیماران ریوی، و دستگاه فتوتراپی ویژه نوزادان مبتلا به زردی است.

qaboosnameh 14

اصغر نودهی با عنوان اینکه این طرح مدت هاست به عنوان یک برنامۀ پیشنهادی از سوی هلال احمر مطرح شده است  گفت: در سال 94 اولین بانک امانات و تجهیزات پزشکی توسط محمد شهرکی یکی از خیرین گنبدی در گنبدکاووس راه اندازی شد که تا کنون به 2200 بیمار خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به پیشنهاد توسعه این طرح در استان های محروم افزود: با همت این خیر محترم اقلام مورد نیاز راه اندازی 4 بانک در 4 استان گلستان ، خراسان رضوی ، مازندران ، کرمانشاه و 2 بانک امانات نیز در استان سیستان و بلوچستان تهیه شده است که ارسال می شود.

خیر گنبدی محمد شهرکی نیز با دستور شرعی خواندن کمک طبقه متمول و مرفه به محرومین جامعه، تاکید کرد اگر این امربه درستی انجام شود و همه به وظایف خود عمل کنند فقری در جامعه نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: من معتقدم مردم در مالی که خداوند به من داده است سهیم هستند و در حدی که در توان دارم سعی می کنم هر جا نیاز است کمک کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.