1397-06-06 18:03
741
0
56501
در کانون پروش فکری گنبد2 برگزار شد؛

گفتمان هم اندیشی نوجوان، خلاقیت در تولید ملی

گفتمان هم اندیشی، خلاقیت در تولید ملی با حضور دختران نوجوان و مادران، در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری گنبد2 برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مدیر کانون پرورش فکری گنبد 2 در این رابطه گفت: این گفتمان در راستای تقویت گرایش نوجوانان به عملگرایی با حضور دکتر بصیری مشاور و کارشناس صدا و سیما به مناسبت هفته دولت برگزار شده است.

سمیه محمدی با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد دانش آموزان که عموما به سمت گرفتن مدرک گرایش دارند، اذعان کرد: هدف این کارگاه ها آگاه سازی نوجوان و خانوادۀ آنها نسبت به دیگر ابعاد زندگی به ویژه در حوزه پرورشی و توجه به توانمندی های واقعی آنان است.

وی افزود: در این کارگاهها که در طول سال در چند نوبت برگزار خواهد شد، سعی می شود با تقویت روحیه خودباوری و توجه به نقاط مثبت زندگی به نوجوانان در اتخاذ تصمیم درست و ایجاد یک زندگی همراه با رضایتمندی کمک شود.

محمدی ادامه داد: توجه صرف به یک وجه از زندگی باعث می شود نوجوان نتواند راههای بیشتری را در مسیر زندگی خود متصور شود و عدم شناخت از خود موجب می شود آنطور که باید توانمندی های خود را نشناسد و جهت دهی و مدیریت در راستای بهره بری بیشتر از آن را از نوجوان سلب می کند.

وی کلیه برنامه های کانون را با محوریت تقویت روحیه خلاق کودکان و نوجوانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این رویکرد در تمام دوره ها و کلاس هایی که در کانون برگزار می شو مدنظر قرار می گیرد تا به قرار گرفتن استعداد آنها در مسیر درست کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.