1397-04-24 15:02
1740
0
55213
تودیع و معارفۀ زودهنگام در اداره ورزش گنبد؛

آیا سهم خواهی ریشه تغییر در مدیریت های گنبد است؟

تغییر در مدیریت امری طبیعی است که قطعا هر صندلی یک آمدن و رفتنی دارد اما نکته جالب در ریاست اداره ورزش و جوانان گنبد، پس از تغییر یک تکیه 24 ساله بر کرسی مدیریت، اینبار در یک تودیع زودهنگام سرپرست ، کمتر 6 ماه مدیر جدید معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در این مراسم که با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوان استان، معاون فرماندار ویژه گنبد، جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی برگزار شد از زحمات محمدعلی رحیمیان تقدیر و حجت الله یوسفی در سمت مدیریت جدید معارفه شد.

qaboosnameh 4

هر چند در سخنان قاسم برزمینی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان به این مسئله اشاره شد که در انتخاب و تغییر مدیر این اداره با مسئولین شهرستان از جمله نماینده مجلس مشورت شده است اما با توجه به اینکه اداره کل ورزش جوان و حتی مسئولین شهرستان به عملکرد رو به رشد این اداره در دوران تصدیگری رحیمیان اذعان دارند، حتی در پاسخ خبرنگاران دلیل قانع کننده و شفافی برای این تغییر عنوان نشود.

qaboosnameh 1

در این میان علاوه بر خبرنگاران رئیس هیئت بسکتبال نیز این تغییر زودهنگام را با توجه به تلاش های رحیمیان برای ورزش شهرستان را دور از ذهن عنوان کرد و آن را ظلم به مردم و ورزش گنبدکاووس دانست.

محمدعلی رحیمیان نیز در مراسم تودیع خود ضمن تشکر از کسانی که در مدت مسئولیت وی همکاری را لازم را با ادارۀ ورزش داشته اند دلیل جابجایی خود را ایستادگی در مقابل سهم خواهی ها عنوان کرد و گفت اگر در مسیر همدلی نگران سهم خود باشیم همدلی مفهومی ندارد .

qaboosnameh 3

وی افزود: اگر این مسئله در شهرستان گنبد حل شود با توجه به ظرفیت و استعداد ها خوبی در این شهرستان هست ، گنبدکاووس می تواند جز برترین در کشور شود.

حجت اللله یوسفی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد با همدلی و دلسوزی همه و برنامه ریزی دقیق و همچنین حمایت خیرین بتوان شهرستان را به جایگاه واقعی خود رساند.

qaboosnameh 2

برآیندی که می توان از این جلسه داشت این مسئله را یادآر می شود که فارغ از این موضوع که مدیرانی چون حجت الله یوسفی قطعا از نیروهای توانمند و با تجربه هستند" و ما منتظر برنامه های وی در راستای رشد ورزش شهرستان هستیم، در سطح کلان و کل شهرستان آیا سهم خواهی ریشۀ تغییر در مدیریت های گنبدکاووس است؟ چیزی که شایستۀ دومین شهر استان نیست.

انتظار می رود بزرگان شهرستان ، فرماندار ویژه، ائمه جمعه و نمایندۀ مردم گنبد در مجلس ، در این راستا شفاف سازی لازم را برای عموم انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.