1397-03-30 07:02
1091
0
54502
معاون استاندار گلستان:

نگاه به خانواده زندانیان باید حمایتی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: باید بین جرم زندانیان و خانواده زندانیان نگاه تفکیکی باشد. وظیفه ما در قبال خانواده ها تکریم و حمایت از خانواده های زندانیان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی درهمایش پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژۀ خانواده های زندانیان شرق گلستان افزود: برابر با دستور قضایی نسبت به جرم زندانی رسیدگی می شود اما در حوزه خانواده ها چه پدران و مادران و چه همسران و فرزندان باید توجه بیشتری به ویژه در بخش آموزش، اشتغال و دغدغه های حوزه اجتماعی باشد.

وی با اشاره به موفقیت های انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس اظهار کرد: از جایگاه فرمانداری و دستگاههای اجرایی مرتبط و سمن ها در راستای کمک به شما و انجام تکلیف اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

کریمی تصریح کرد: گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان استان گلستان، شأن و کرامت بالا و در برخی شاخص ها حتی در کشورحرف های زیادی بای گفتن دارد.

فرماندارویژه گنبدکاووس امنیت و وفاق شهرستان را یکی از افتخارات نام برد و این همدلی در حوزه های مختلف مدیریتی ، قضایی و امنیتی با محوریت ائمه جمعه و فرمانداری وجود دارد که انتظار داریم تداوم داشته باشد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز در گزارشی از تخصیص 275 میلیون ریال به انجمن خبر داد و تصریح کرد: از این میزان طی قراردادی با موسسه مردم نهاد مهرآفرینان جوان، به مبلغ 116میلیون و 450 هزار ریال ، به برگزاری دوره های مختلف از جمله برگزاری 150 جلسه مشاوره ای، 5 جلسه آموزش گروهی و همایش اختصاص داده شده است.

حسین رضایی افزود: البته این بخشی از اقدامات این حوزه است و طبق تفاهم باقیمانده هزینه کرد آموزش ها از همان مبلغ 116 میلیون و 450 هزار ریال از سوی این موسسه به عنوان کمک این موسسه ، به حساب انجمن بازگشت داده می شود.

وی اذعان کرد: مابقی بودجه تخصیص داده شده نیز در راستای مصوبه هیئت مدیره ، بازرسی و اداره کل زندان ها و اداره زندان گنبدکاووس، در قالب 137کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و 150هزار تومان همراه با پکییج غذای گرم به خانواده های زندانیان شرق استان اختصاص داده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.