1397-03-21 13:02
1133
0
54245
جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه ای در گنبد/ اعتراف به ۲۶ فقره سرقت و زورگیری

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۶ فقره سرقت های به عنف و زورگیری در گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس گلستان، سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف در شهرستان گنبد کاووس، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با شناسایی افراد میانسال و مسن که برای انجام امور بانکی به عابر بانک های نقاط خلوت شهر مراجعه می کردند در یک فرصت مناسب و با تهدید چاقو، وجه نقد یا گوشی تلفن همراه آنان را سرقت می کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس و ماموران انتظامی با بررسی صحنه های سرقت به صورت محسوس و نامحسوس تردد سارقان را تحت مراقبت قرار دادند.

سرهنگ فروزان تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، سارق حرفه ای و سابقه دار که در جست و جوی سوژه جدید خود بود توسط ماموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تخصصی به ۲۳ فقره سرقت های به عنف و ۳ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.

فروزان با بیان اینکه  با تلاش ماموران از تمامی محل های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت از شهروندان خواست هنگام جابجایی و حمل پول نقد مراقب افراد مشکوک بوده و در صورت نیاز مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.