1397-03-14 10:26
936
0
54040
معاون استاندار گلستان:

مردم گنبد، وحدت و یکدلی خود را روز قدس به نمایش می گذارند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبد وحدت همواره زبانزد بوده است و مردم گنبد در روز قدس ان یکدلی و وحدتِ اقوام و مذاهب را به نمایش می گذارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس با اذعان به این مطلب افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی های آمریکا چه در حمایت از منافقین و بعدها در سیاست های ضد ایرانی که اتخاذ کرده است و اکنون نیز با خروج از برجام بوده ایم.

کریمی گفت: بخاطر سیاست های خصمانه اخیر آمریکا ، روز قدس امسال ، روز متفاوتی نسبت به سالهای گذشته است هر چند آمریکا هیچگاه نگاه مهربانی به جمهوری اسلامی ایران نداشته است.

وی خروج آمریکا از برجام اوج سیاست خصمانه آن نسبت به ایران خواند و گفت: البته مردم ما از اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید نشده اند و کماکان از آن دفاع می کنند.

کریمی افزود: روز قدس یک مسئله بینالمللی است و به جهت بازتاب جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و نمادی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین به شمار می رود چرا که ایران شاید تنها کشوری باشد که به معنای واقعی از آن دفاع می کند و سایر کشور ها در نگاه واقع بینانه بیشتر ژست سیاسی در دفاع دارند.

فرماندار ویژه گنبداظهار کرد: باید در حوزه شهرستانی نیز با این نگاه که روز قدس نماد و تجلی موضع ما نسبت به دفاع از مظلومیت فلسطین است ، با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدسی متفاوت را رقم بزنیم.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهرستان گنبد همزمان با سراسر کشور روز جمعه ساعت 11 صبح از مقابل مسجد قائمیه شهرستان به سمت مصلی امام صادق(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.