1396-12-13 11:02
888
0
51149
سرپرست سپاه گنبد :

نگاه ما در ایجاد نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، نگاه حمایتی است

سرپرست ناحیه مقاومت سپاه گنبد نگاه سپاه و بسیج سازندگی در برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات اقتصادمقاومتی را نگاه حمایتی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه برای حمایت از کسانی است که قدرت حضور در نمایشگاههای بزرگ شهرستانی را ندارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرگرد سیدعلی حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی به خبرنگار ما گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی سپاه در پی حمایت از تولیدکنندگان این بخش است و برخلاف  برخی شیطنت ها که متاسفانه در شهرستان نیز بحث اقتصادی نمایشگاه و دریافت مبلغ قابل توجه در واگذاری غرفه ها مطرح شده است ، غرفه های این نمایشگاهی با حداقل هزینه به تولیدکنندگان واگذار شده است.

حسینی ادامه داد: اصلا نگاه اقتصادی برای سپاه مطرح نیست و همه شاهد هستند هر جا که کاری زمین مانده باشد سپاه برای پر کردن خلاها وارد می شود و در این نمایشگاه نیز از اقشار مختلف به ویژه بانوان سرپرست حضور دارند که با وام و یا سرمایه اندک کاری را شروع کرده اند و تولیداتی دارند اما در بحث فروش هیچ حمایتی از آنها نمی شود و این رفتار مغایر با اصل حمایت از اقتصاد مقاومتی است ورود سپاه تنها به دلیل ایجاد بسته های حمایتی است.

وی با اشاره به اینکه قطعا به دلیل تجربه اول ، نواقص و کمبودهایی نیز در برپایی این نمایشگاه وجود دارد اما ان شالله در سالهای آینده بهتر خواهد شد.

سرپرست سپاه گنبد با تاکید بر لزوم افزایش حمایت شهرستانی ، ابراز امیدواری کرد این غرفه داران بتوانند با اعلام حمایتی که شورای شهر و شهرداری داشته اند در نمایشگاههای شهرستانی نیز حضور پیدا کنند و نیاز است تمام دستگاههای اثرگذار و مرتبط چون ، فرمانداری ویژه ، صنعت معدن و تجارت پای کار بیایند و بسته حمایتی مشخصی در طول سال برای این قشر تعریف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.