1396-12-04 09:44
929
0
50796
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

انقلاب اسلامی با وفاق و همدلی همه اقوام شکل گرفت

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: وجود شهدای اهل سنت نشانگر این است که پیروزی انقلاب اسلامی با وفاق و همدلی همه اقوام و مذاهب که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به آنها دارند شکل گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام علی خیرخواه در دومین نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور با بیان این مطلب افزود: فلسفه برگزاری چنین مراسمات آشنایی نسل سوم و جهارم انقلاب با آرمان های شهدا و انقلاب است ، نسل هایی که آن دوران را تجربه نکرده اند.

وی تصریح کرد: امروز در جای جای منطقه و جهان ثمرۀ خود شهیدان را می بینیم و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و امنیت و آرامش داریم به برکت درسی است که مردم از شهدا گرفته اند.

وی وجود جبهه مقاومت در نقاط مختلف منطقه را نیز ادامه دادن راه شهدا عنوان کرد و گفتک تمام معادلات جهان بسته به نظر و تدبیر جمهوری اسلامی ایران دارد.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم خانواده های شهدا را عصاره مردمی دانست که برای مقابله با استکبار جهانی ایستادگی کرده اند.

qaboosnameh 18

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: این خانواده ها چراغ و شمع محفل هستند که باید تکریم شوند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز گفت: جوانان در سراسر ایران در مقابل دژخیمان امپریالیسم و سوسیالیسم به پاخاستند و قرآن و سنت را جایگزین کردند.

qaboosnameh 12

آخوند عبدالکریم جاور خاطر نشان کرد: نباید بگذاریم آیندگان از ما گله مند باشند که چیزی برای آنها به یادگار نگذاشته ایم لذا باید پاسدار خون شهدا باشیم و با انتقال این فرهنگ به نسل های آینده نگذاریم فراموش شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.