1396-08-07 09:59
1211
0
45901
در قالب اتوبوس؛

200 دانش آموز گنبدکاووس عازم سرزمین های نور شدند + تصاویر

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان گنبدکاووس با بدرقه خانواده ها و جمعی از مسئولان شهرستان، عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ نخستین اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور در سالجاری است که با چهار اتوبوس با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش انجام شد.

IMG 0149

سرگرد "سیدعلی حسینی" جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در حاشیه اعزام این کاروان با اشاره به تداوم برنامه اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور در سالجاری گفت: تا پایان امسال، در دو مرحله حدود یک هزار دانش آموز دیگر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: تعداد دانش آموزان این کاروان با عوامل اجرایی حدود 200 نفر است و به مدت چهار روز در مناطق عملیاتی غرب کشور به سر می برند.

"فرج اله زراقی" معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز خاطر نشان کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

IMG 0153

وی افزود: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان کشور می توانیم آنها را در مقابل هجمه های دشمنان مقاوم کرده و این امر یکی از راه های تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های آن است.

IMG 0165

IMG 0166

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.