1396-08-03 15:58
994
0
45752
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گستان خبرداد:

مشارکت بنیاد برکت در اشتغالزایی با ساخت مراکز صنعتی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در گنبدکاووس گفت: بنیاد برکت علاوه بر اجرای پروژه های فرهنگی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی با همکاری بخش خصوصی در ساخت مراکز صنعتی مشارکت می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، محمدمهدی سلمان زاده با عنوان این خبر در حاشیه افتتاح متمرکز سه پروژه آموزشی در گنبدکاووس افزود:  علاوه بر پروژه های شهرستان گنبدکاووس سه پروژه نیز در شهرستان های آق قلا، علی آباد و رامیان با مشارکت این بنیاد اجرا شده است.

وی اذعان کرد: ساخت مراکز بهداشت در استان نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است و همچنین بنیاد در ساخت بخشی از بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت نیز مشارکت داشته است.

سلمان زاده مشارکت در ساخت خانه عالم ، مسجد ، دارالقرآن و مراکز فرهنگی را از دیگر پروژه های این بنیاد عنوان کرد و افزود: ما این مشارکت را با عنوان برکت ولایت می دانیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: سه مرکز آموزشی با مجموع  28 کلاس امروز در شهرستان افتتاح شد. و یک هنرستان 16 کلاسه نیز در حال ساخت می باشد.

وی اذعان کرد: در مجموع بنیاد برکت از سال 88 تا سال 96؛7 مدرسه با 68 کلاس درس در شهرستان احداث کرده است و تعهد کرده است تعداد 4 مدرسه با 27 کلاس دیگر نیز احداث کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.