1396-07-16 06:24
763
0
44988
سرپرست هنگ مرزی اترک گنبدکاووس:

طرح "خودیاری" در روستاهای مرزی گنبدکاووس اجرا می‌شود‌

سرپرست هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: در دومین روز از هفته نیروی انتظامی طرح "خودیاری" در روستاهای مرزی گنبدکاووس اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم؛ محمدرضا سراوانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در منطقه مرزی داشلی‌برون گنبدکاووس اظهار داشت: در هفته ناجا، هنگ مرزی اترک برنامه‌ها و جلسات زیادی را در منطقه مرزی داشلی‌برون برگزار می‌کند، که بیشترین اهداف ما در برگزاری برنامه‌ها، مشارکت مردم است.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس افزود: در دومین روز از هفته ناجا طرح خودیاری در 2 روستای مرزی دوزالوم( فدوی) و قیزلر با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و هنگ مرزی اترک اجرا می‌شود که در این طرح مردمان این 2 روستا و روستاهای اطراف ویزیت رایگان، توزیع دارو رایگان، تست فشارخون و مشاوره انجام می‌شود.

سراوانی تصریح کرد: با توجه به هفته ناجا، مسجد جامع قره‌ماخر که با همکاری خودیاری مردم و هنگ مرزی اترک احداث شده، امروز یکشنبه افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین در دومین روز هفته ناجا در روستای قره ماخر نشست با طوایف، بزرگان، علما، طلاب و منتفذین بخش مرزی داشلی برون برگزار می‌شود که در این جلسه ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلات منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: شعار سال جاری هفته ناجا "امنیت برای همه، مرزبانی برای امنیت" است و تلاش داریم با همکاری مردم خوب و مهربان منطقه مرزی که همانا مرزنشینان بی‌ادعا ما هستند، امنیت پایدار موجود را تقویت کنیم.

سراوانی گفت: همایش پیاده‌روی روستاهای داشلی‌برون نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در منطقه مرزی است، اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پراوزی و مسابقه طناب‌کشی در روستای تنگلی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرپرست هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: معتقدیم هرگاه در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی مردم با ما همکاری داشتند، کارها سریع‌تر انجام شده و مشارکت مردم به ویژه در مناطق مرزی، در امنیت پایدار منطقه تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.