1396-07-07 15:03
2976
0
44695
در روستای سلطانعلی گنبدکاووس برگزار شد؛

تصاویر/ همایش بزرگ ترویج پوشش اسلامی سنتی دختران ترکمن

همایش بزرگ ترویج پوشش اسلامی سنتی دختران ترکمن از سوی حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) در روستای سلطانعلی بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در این مراسم دختران و زنان روستایی با حجاب سنتی حضور داشتند حجابی که قطعا ریشه در سنت های اقوام مختلف ایران ندارد و نشانه عفت و حیای زنان و دختران این سرزمین است.

qaboosnameh 1

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در این همایش با تاکیدبرحفظ این فرهنگ اصیل گفت: دشمن با ترویج فرهنگ غرب و برهنگی به دنبال گرفتن این فرهنگ و اصالت از ماست.

qaboosnameh 15

حجه الاسلام مظفری با عنوان این مطلب که طبق پژوهش ها حجاب و عفاف تنها مختص به دوران پس از ظهور اسلام نیست اظهار کرد: با مطالعه تاریخ دیگر فرق و ادیان می بینید که در همه آنها بر این مهم تاکید شده ست.

وی حضور برخی در معابر عمومی با پوشش های زننده را ناشی از قلوب بیمار انها عنوان کرد و افزود: برخی از روی جهل با ظاهری بی حجاب وارد خیابان ها می شوند اما عده ای قلوب بیماری دارند و به دنبال ترویج فساد در جامعه هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گنبد خاطر نشان کرد: مادران وظیفه دارند نسبت به پوشش دختران خود حساس باشند و حجاب زنان و دختران ترکمن نیز چون دیگر زنان این سرزمین باید الگویی برای نسل های آینده باشد تا اصالت فرهنگ ما حفظ شود.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18 

qaboosnameh 20 

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.