1396-07-06 07:08
836
0
44615
سرپرست هنگ مرزی اترک:

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر در گنبد / دستگیری چهارشکارچی متخلف

سرپرست هنگ مرزی اترک از کشف 21 کیلو و 262 گرم موادمخدر از نوع تریاک و سوخته آن توسط ماموران این یگان نظامی در یکی از روستاهای مرزی گنبدکاووس خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ محمدرضا سراوانی در گفت و گو با خبرنگارما، اظهارداشت: در پی گزارش مردمی از ورود یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به گنبدکاووس توسط فردی معروف به پاترول و احتمال خارج کردن آن از مرز، رسیدگی به این گزارش در دستور کار ماموران هنگ مرزی اترک قرار گرفت .

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی ماموران متوجه شدند که محموله تریاک به توابع یکی از روستاهای مرزی گنبدکاووس منتقل و در دو واحد انبار جاسازی شده است .

سرهنگ سراوانی اضافه کرد: ماموران هنگ مرزی روز گذشته پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی به مکان مورد نظر مراجعه و در بررسی از یک انبار 18 کیلو و 861 گرم تریاک و از انبار دوم نیز 2 کیلو و 396 گرم سوخته تریاک و پنج گرم حشیس کشف و ضبط شد .

وی بابیان اینکه علاوه بر کشف موادمخدر، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 4 دستگاه گیرنده ماهواره، 4 فشنگ و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد و مقداری مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: دراین ارتباط یک خانم 45 ساله و یک مرد 32 ساله به عنوان صاحبان انبارها دستگیر شدند .

کشف 74 گوشی تلفن همراه قاچاق و دستگیری چهار شکارچی متخلف

سرهنگ سراوانی از کشف 74 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق در یکی از واحدهای صنفی بازارچه مرزی تیرپاک اینچه برون و دستگیری چهار شکارچی متخلف به همراه چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با 21 عدد فشنگ، توسط ماموران هنگ مرزی اترک در حوزه شهرستان مرزی مراوه تپه درشرق گلستان خبر داد .

وی گفت: گوشی های تلفن همراه قاچاق و نیز شکارچی های مختلف که یک نفر آنان از استان های جنوبی کشور بود که برای شکار به منطقه آمده است، روز گذشته توسط ماموران هنگ مرزی اترک دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .

photo1515516651651

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.