1396-07-03 10:58
1051
0
44491
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

استکبار به دنبال بر هم زدن انسجام جهانی است

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: حضور ترامپ در عرصه با یک شوی انتخاباتی بود چرا که نظام استکبار می بیند دشمنش به طرف یک انسجام جهانی در حرکت است و خود را در این انسجام جهانی شریک نمی بیند و به دنبال بر هم زدن این انسجام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرهنگ علی لشکر بلوکی با اشاره به این مطلب افزود: ترامپ در پی ایجاد بی نظمی برای رسیدن به یک هژمونی است و حضور وی در این عرصه بر اساس این اندیشه است و در راستای اصالت و و این اندیشه دست به هرکاری می زند و ما هم باید تلاش کنیم عزت ایرانی اسلامی خودمان را در مقابل این اندیشه حفظ کنیم.

وی با اشاره به حفظ عزت به عنوان یکی از مولفه های انقلاب اسلامی ادامه داد: عدالت و آزادی نیز یکی دیگر شاخص های مولفه هویت انقلاب اسلامی است که دشمن در این راستا نیز به دنبال خوراندن مفاهیم اومانیسم ، تساوی حقوق و اصالت بر پایۀ مکاتب لیبرالیسم به ملت ماست که باید برای مقابله از اصل عدالت و آزادی در اسلام استفاده کنیم.

فرمانده سپاه گنبد تصریح کرد: مسئله دیگری که در شاخص های هویت انقلاب اسلامی باعث نگرانی دشمن شده است هراس از بعد مکانی و جغرافیایی ما نیست بلکه نگران آن مسئله انقلاب اسلامی و الگو سازی است که در جریان انقلاب تا رسیدن به تمدن اسلامی درحال شکل گیری است و این روند را تهدیدی برای لیبرالیسم غرب می داند.

لشکر بلوکی تاکید کرد: ما باید در این مسیر هوشیار باشیم و برای حفظ هویت انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار داشته باشیم.

وی در ادامه تولید استراتژی نظامی ، ایجاد الگوی مبارزه با قدرتهای جهان، اثبات کار آمدی دین مبین اسلام در همه عرصه ها، مطرح شدن اسلام در جهان، تثبیت اقتدار نظام، بیداری جهان اسلام و تضمین استقلال کشور و نظام را از جمله دستاوردهای پس از دفاع مقدس و در دوران جنگ نرم برشمرد.

وی توجه به مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس و بازتولید و احیای ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را یک ضرورت برای بیرون آمدن با سربلندی از جنگ نرم دانست که باید در جهت تحقق آن فضای عمومی و فرهنگی جامعه پوشش داده شودف چرا که راه مقابله با دشمن، اصل خدمت بر اساس ارزش هاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.