1396-06-23 13:58
751
0
44042
در راستای مبارزه با بی سوادی انجام شد؛

جذب یک هزار و ۵۵۸ نفر بی سواد در گنبدکاووس

مدیر نهضت سواد آموزی شهرستان گنبد در شورای آموزش و پرورش گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۵۵۸ نفر بی سواد در گنبد جذب شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حکیم شیری قابوس با اعلام این مطلب افزود: کل حجم ابلاغی امسال در سه بخش جذب ،تحکیم و انتقال یک هزار و۷۲۳ نفر است که تا کنون یک هزار و ۵۵۸ جذب شده است.

وی تصریح کرد: در بخش جذب ابلاغ ۸۱۵ نفر بود که ۸۲۶ نفر انجام شده است و در بخش تحکیم ۳۰۰ نفر به شهرستان ابلاغ شده که از این میزان نیز ۲۷۸ نفر جذب شده و تا پایان شهریور ماه حجم کامل ابلاغی محقق خواهد شد.

شیری همچنین گفت: در بخش انتقال نیز حجم ابلاغی ۴۵۸ نفر است که در این قسمت نیز ۳۰۴ نفر محقق شده و نهایتا تا اوایل مهرماه حجم باقیمانده نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: ۲۳۱ نفر اولیای بی سواد ، ۱۵۰ نفر افاغنه، ۳۸ نفر از ندامتگاه و ۶۲ نفر از مددجویان کمیته امداد جذب شده است.

مدیر نهضت سواد آموزی گنبدکاووس در این جلسه به مصوبه جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش مبنی بر همکاری ادارات برای شناسایی و معرفی بی سوادان اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز ادارات کمیته امداد، بهزیستی، اداره بهزیستی، اداره زندان و اداره تعاون هنکاری داشته اند.

شیری قابوس خاطر نشان کرد: در راستای شناسایی بی سوادان در روستا نیز با توجه انتخابات و تحولات در شورا پیگیر برگزاری جلسه برای بررسی و بروزرسانی اسامی بی سوادان روستاها هستیم.

وی یادآورد شد: در قالب طرح شهید شوشتری نیز کلاسهایی در افغان آباد و اسلام آباد برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.