1396-06-06 17:13
843
0
43325
در بخش داشلی برون گنبدکاووس همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آغاز عملیات گازرسانی به روستاها و مرکز امداد و پشتیبانی هلال احمر

عملیات گازرسانی به چهار روستای بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس همزمان با هفته دولت با حضور استاندار و مدیر عامل شرکت گاز گلستان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، به گفته مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اجرای این پروژه به روستاهای داشلی برون، ترشکلی، شوردکش وفدوی گازرسانی انجام می شود که اعتبار 80 میلیارد ریال نیز برای اجرای آن پیش بینی شده است.

صفرعلی جمال لیوانی با اشاره به 75 کیلومتر خط انتقال گاز به این مناطق یادآور شد با اجرای این پروژه در 15 ماه آینده 5 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مرکز امداد و پشتیبانی هلال احمر در منطقه مرزی گنبدکاووس نیز از دیگر پروژه های هفته دولت در گنبدکاووس است که امروز با حضو استاندار کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین زده شد.

qaboosnameh 22

به گزارش خبرنگار ما رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: این مرکز پشتیبانی در جوار پایگاه امداد و نجات بین راهی داشلی برون قرار دارد و با زیر بنای 300 متر و با اعتبار3 میلیارد ریال در مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

qaboosnameh 23

اصغر نودهی همچنین گفت: این مرکز به عنوان مرکز پشتیبانی کمک های لجستیکی، ذخیره مواد غذایی و وسایل امدادی احداث می شود که با توجه به بعد نسافت این منطقه تا شهر گنبدکاووس بتوان در حوادث و بلایای طبیعی براحتی درهمین منطقه پشتیبانی انجام داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.