1396-05-17 19:03
1118
0
42488
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان گنبدکاووس:

برخی مدیران مرتبط با آسیب های اجتماعی دغدغه کافی ندارند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از عدم دغدغه در برخی از مدیران دستگاههای مرتبط با آسیب های اجتماعی ابراز تاسف کرد و گفت: مدیران این حوزه خود باید مطالبه گر باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حنیفه عصمتی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران در موسسه مهر آفرینان جوان شهرستان گنبدکاووس با عنوان این مطلب همچنین گفت: در راستای توانمندسازی مناطق آسیب پذیر قرار به پرداخت اعتبار 60 تا 100 میلیون ریال از سوی بهزیستی به هر یک از این مناطق بود که متاسفانه با گذشت 5 ماه از سال، هنوز محقق نشده است.

qaboosnameh 2

وی ادامه داد: این اعتبار باید در اختیار سه موسسه مردم نهاد که پیشگام در مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان هستند واگذار می شد که تا این لحظه هیچ یک از این سه موسسه تسهیلاتی دریافت نکرده اند.

وی با اشاره به راه اندازی سرپناه شبانه مردان در گنبد از همکاری خبرنگاران در به ثمر رسیدن این دغدغه قدردانی کرد و گفت: این نیاز در حوزه زنان نیز به شدت احساس می شود.

وی با استراتژیک دانستن خطر اعتیاد در جامعه اذعان کرد: این مسئله امروز نوجوانان و جوانان ما را نشانه گرفته است و در این راستا تقویت خود کنترلی و تعمیق باورهای دینی نه تنها یک شعار نیست بلکه اگر درست نهادینه شود بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدبر اهمیت مطالبه گری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: هم مدیران و هم خبرنگاران باید در حوزه معضلات و مشکلات حوز« آسیب های اجتماعی مطالبه گر باشند و تا این مسئله نباشد مشکلی حل نخواهد شد.

در پایان این نشست از سوی موسسه مهر آفرینان جوان از خبرنگاران حوزه پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی تقدیر شد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.