1396-05-08 10:58
1470
0
42094
در روزهای هشتم و سیزدهم ؛

17 برنامه با حضور خدام رضوی در گنبدکاووس اجرا می شود

در جلسۀ هماهنگی کاروان زیر سایۀ خورشید که امروز در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری از اجرای 17 برنامه در طول دو روز هشتم و سیزدهم با حضور خدام رضوی و کاروان زیرسایۀ خورشید در شهرستان ، خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فرهاد شیبک با تاکید بر مشارکت معنوی دستگاههای مختلف در اجرای این برنامه ها تصریح کرد: برنامه های کاروان " زیر سایۀ خورشید" در شهرستان گنبدکاووس با حضور در بقعۀ دانشمند شهرستان گنبد آغاز می شود و سپس برنامۀ استقبال از این کاروان را در روستای پشمک پناده خواهیم داشت.

شیبک افزود: همایش اندیشه رضوی در میان فرق اسلامی نیز که یکی از مهمترین برنامه های حضور این کاروان است عصر روز هشتم در سالن شهید مطهری کانون بسیج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با خادم پیشکسوت امامزاده یحیی بن زید(ع) ، دیدار با خانوادۀ جانباخته حادثه معدن یورت زمستان، دیدار با خانوادۀ شهید منا و خانوادۀ شهید مدافع حرم " مهدی شکوری" از دیگر برنامه های روز هشتم است.

qaboosnameh

معاون سیاسی فرمانداری ویژۀ گنبد افزود: روز جمعه 13 مرداد نیز برنامه های این کاروان با برگزاری دعای ندبه در امامزاده یحیی بن زید(ع) آغاز می شود و با مردم محلۀ محروم اسلام آباد و دهستان باغلی مرامه که برادران شیعه و سنی با وحدت در آن زندگی می کنند دیدار خواهند داشت.

qaboosnameh2

شیبک اضافه کرد: شرکت در نماز جمعۀ اهل تسنن و شیعه ، عیادت از بیماران بیمارستان خاتم الانبیا ، بازدید از شیرخوارگاه آمنه و دارالیتام امام سجاد(ع) از دیگر برنامه هایی است که با حضور این کاروان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشن مردمی زیر سایۀ خورشید نیز که پایان بخش برنامه های کاروان خدام رضوی است عصر روز 13 مرداد در پارک امام رضای محلۀ سید آباد برگزار می شود و در این جشن پرچم گنبد حرم رضوی به اهتزار در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.