1396-05-03 18:53
1220
0
41913
یک روانشناس و استاد دانشگاه:

آسیب های بسیاری دختران ما را تهدید می کند

یک روانشناس و استاد دانشگاه امروز در همایش گوهر علم و عفاف که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در گنبدکاووس برگزار شد، گفت: علی رغم تفاوت در دیدگاهها نسبت به دختران از گذشته تا کنون و موفقیت هایی که کسب شده است؛ هنوز آسیب های بسیاری دختران ما را تهدید می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، غلامرضا احمدی با عنوان این مطلب افزود: متاسفانه امروز در ایران بیش از 40 هزار زن خودفروش وجود دارد و دشمن دست بردار نیست و می بینیم که رئیس شبکۀ فارسی وان عنوان می کند که" ماموریتم براندازی خانوادۀ ایرانی ، اسلامی است."

وی افزود: زنِ بد جامعه را بد می کند نه مردِ بد،  چرا که محور خانواده زن ها هستند.

qaboosnameh 8

این استاد دانشگاه با تاکید بر حساسیت سن نوجوانی و بلوغ اذعان کرد: باید در عملکرد خود کمی شتاب کنیم ، متاسفانه در ماه 3 تا 4 مورد فرارو خودکشی را شاهد هستیم ، رابطۀ دختران و البته پسران با خانواده قطع شده است بطوری که برخی خانواده ها فرزندان خود را هم نمی شناسند.

احمدی ادامه داد: شدت این آسیب ها به این خاطر است که برنامه ریزی های قوی برای آن شده است و ما در خوابیم و در حالیکه همه چیز داریم ولی معلوم نیست چه کسی مسئول خانواده در ایران است؟

این روانشناس اظهار کرد: باید هدفمند کار کرد؛ شا ببینید از سال 89 اندروید وارد ایران شد و تا سال 94 و طی 5 سال 64 میلیون کاربر جذب کرده است ، چون می خواهد به هدف برسد و برای هدف برنامه ریزی کرده است.

غلامرضا احمدی خاطر نشان کرد: روزی در جاهلیت نسبت به دختران دیدگاه خوبی نبود و امروز عصر جاهلیت مدرن را شاهدیم که به نوعی به دنبال بهره کشی از دختران وزنان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.