1396-04-27 08:14
885
0
41588
حجه الاسلام محمدحسن عبدی:

مسجد بهترین سنگر و میدان برای تربیت تشکل انقلابی است

هماهنک کننده عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان گفت: مساجد بهترین سنگر ها و نمازجمعه و جماعات مناسب ترین میدان برای تربیت تشکل انقلابی و بیان مصالح مسلمین است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجه الاسلام محمدحسن عبدی هماهنک کننده عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران ، اظهارکرد: یکی از دستاوردهای ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی ، توسعه و تقویت فرهنگ نماز و نماز خوانی است که الحمدا… با همکاری سامانه فرماندهی و بصیرت بالای کارکنان پایور و وظیفه ما شاهد گسترده بودن این فرضیه الهی و مقدس بین کارکنان هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی تصریح کرد: قبل انقلاب به فرهنگ و فریضه نماز اهمیت داده نمی شد و حتی با ایجاد جو و فضای ضد اسلامی ، مردم نماز خوان در مجامع عمومی مورد تمسخر و توهین قرار می گرفتند و فضای روانی به گونه ای بود که بعضی افراد نماز خوان خجالت می کشیدند در اماکن عمومی و محیط های اجتماعی از قبیل ، ادارات ؛دانشگاهها،مدارس،وممراکز پادگانهای نظامی نماز بخوانند.

عبدی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی روح و جو جامعه نسبت به نماز بکلی دگرگون شده هم دیدگاه و نگرش حکومت و دولت که کاملا انقلابی است ، هم بینش و اعتقاد بسیاری از مردم نسبت به این فریضه الهی متحول گردیده و افراد علاقه خاصی به نماز و فریضه دینی دارند.و با شنیدن صدای اذان در صف نماز جماعت حاضر می شوند.

هماهنگ کننده سازمان ادامه داد:مساجد بهترین سنگر ها و نمازجمعه و جماعات مناسب ترین میدان برای تربیت تشکل انقلابی و بیان مصالح مسلمین است و عقیدتی سیاسی با تمام امکانات و استفاده از ظرفیت ها تلاش می کند این فریضه الهی در سه نوبت به بهترین شکل به جماعت اقامه شود که این افتخار ما به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران تحت رهبری ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قواست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.