1396-04-20 10:02
1184
0
41289
عبدالقدیر کریمی:

خود مردم هم در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت : در کنار حضور موثر نهادها و NGO ها خود مردم هم در صحنه حضور یابند و در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت کنند .

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ؛ عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبد کاووس در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی این شهرستان گفت : یکی از مشکلات ما اینست که در حوزه های کلان به مدیریت اجتماعی اعتقادی نداریم و همراهی و تعامل دستگاهها در این زمینه کم است .

کریمی اذعان کرد : در کنار حضور موثر نهادها و سازمان ها باید شرایطی فراهم شود تا سازمان های مردم نهاد و خود مردم در صحه حضور یابند و در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت کنند .

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اولویت دار و مهم در استانداری و فرمانداریها, تمرکز بر روی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است اضافه کرد: اگر این موضوع یعنی گسترش آسیب های اجتماعی مدیریت نشود آثار بدی بر جای خواهد گذاشت .

معاون استاندار گلستان یادآور شد :یکی از فعالیت های خوب فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر, کارهای ابتکاری و خلاقانه این شورا در کنار وظایف و تکالیف تعریف شده می باشد .

کریمی با بیان اینکه گنبد کاووس با این اقدامات خوب می تواند الگوی خوبی برای سایر شهرستانها باشد خاطرنشان ساخت : امید داریم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تا پایان سال 96 رشد قابل توجهی داشته باشیم.

وی تاکید کرد : امروز آسیب های اجتماعی از حالت تنش ، استرس و نگرانی خروج کرده و در حال رسیدن به مرز بحران است و لایه های مختلف مملکت را در بر گرفته و لذا بایستی یک توجهی ویژه به این بخش بشود .

فرماندار ویژه گنبد کاووس اظهار امیدواری کرد : مردم نیز خودشان توجهی به آسیبهای حوزه های اجتماعی مخصوصا خانواده ها داشته باشند و بر رفتار فرزندان مراقبت کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.