1396-03-28 13:02
1142
0
40407
رئیس کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا گنبد کاووس خبر داد؛

فروش سیگار با برند"مهر" قاچاق / اتاق اصناف نظارت ویژه ای به فروش محصولات دخانی داشته باشد

رئیس کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا شهرستان گنبد کاووس با بیان این مطلب که عرضه سیگار "مهر" تخلف است افزود: این سیکار یک کالای قاچاق محسوب می شود و اتاق اصناف این شهرستان دقت بیشتری در این زمینه بایستی انجام دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "خلیل رجبلی" رئیس کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا شهرستان گنبد کاووس در حاشیه اولین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه شهرستان گنبد کاووس با موضوع جلوگیری از عرضه سیگار قاچاق با برند تجاری مهر گفت: رئیس اتحادیه و بازرسی اتاق اصناف این شهرستان باید نظارت ویژه ای برای جلوگیری از توزیع محصولات دخانی قاچاق در سطح بازار داشته باشند.

وی افزود: رئیس اتحادیه باید با برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص نحوه دریافت مجوز قانونی فروش محصولات دخانی و ممنوعیت تبلیغات مواد دخانی و همچنین ممنوعیت عرضه مواد دخانی قاچاق به صورت دقیق به اعضاء تحت پوشش خود آموزش دهد.

"رجبلی" تصریج کرد: با توجه به اینکه اقلام قاچاق خسارت جبران ناپذیری به اقتصاد، اشتغال و سلامت  آحاد ملت وارد می کند، تصریح کرد: احتمال  آلوده بودن اقلام قاچاق مورد نظر باعث  تهدید سلامت مردم می شود و ما موظفیم در این حوزه برخورد جدی داشته باشیم و در راستای رعایت حقوق مصرف کننده گان با قاچاقچیان اقدامات قانونی کنیم.

این مقام مسئول شهرستان خاطر نشان کرد:در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در سال گذشته به اندازه کافی اطلاع رسانی شده است پس در سال 96 باید با جدیت بیشتری با این پدیده برخورد شود.

وی بازرسی از خرده فروشی های سطح شهرستان عمدتا" بر عهده بازرسین اتاق اصناف دانست و اظهار کرد: در صورت مشاهده کالای قاچاق در سطح بازار سریعا" با بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاهی هماهنگ شود و مشترکن اقدام به تشکیل پرونده نمایند.

"رجبلی" خاطر نشان کرد: متأسفانه بحث تداخل صنفی در سطح شهرستان زیاد به چشم میخورد و این موضوع می بایست از طریق اتاق اصناف در اجلاسیه ماهیانه به اعضاء تحت پوشش اطلاع رسانی گردد و سپس مطابق قانون نظام صنفی با متخلفین برخورد صورت گرفته شود.

شهرستان گنبد کاووس در شرق گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.