1396-02-26 15:28
937
0
39062

مراسم متمرکز 15 خرداد، شامگاه چهاردهم در گنبد برگزار می شود

بنا به تصمیم ستاد بزرگداشت 15 خرداد و ارتحال امام (ره) شامگاه چهاردهم خرداد مراسم متمرکز 15 خرداد در شهرستان گنبد برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فرماندارویژه گنبد در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) و ایام الله خرداد به ویژه پانزدهم این ماه گفت: امام خمینی(ره) به درستی نام بنیانگذار انقلاب را و هر آنچه داریم از سایۀ مبارک ایشان بر انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

عبدالقدیر کریمی یوم الله های خردادماه را از منظر تاریخی برای مردم و انقلاب بسیار ارزشمند و مورد توجه خواند و افزود: باید تلاش کنیم و از هر امکاناتی داریم بهره بگیریم تا امسال متفاوت تر از سالهای گذشته این بزرگداشت ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: سوم خرداد نیز نقطۀ عطفی در تاریخ کشورمان است که در دفاع مقدس روح تازه ای به انقلاب دمید و جامعه باید به نحو شایسه ای قدردان این ایثارگری ها و رشادت ها باشد.

حجه الاسلام ترابی ،امام جمعه شهرستان نیز با تاکید به برگزاری برنامۀ متمرکز 15 خرداد اظهار کرد: نام مام خمینی (ره) الهام بخش و وحدت افرین است و باعث می شود مسیری در چارچوبی که ایشان ترسیم کرده اند ، داشته باشیم.

در ادامه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد با عنوان اینکه برنامه هفته مقاومت از 2 خرداد تا 4 خردادماه برگزار می شود گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و فضاسازی شهر از جمله برنامه های شاخص در این ایام است.

در این جلسه همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبد به استفاده از ظرفیت کانون های مساجد پایگاههای بسیج ، تبلیغات محیطی و با توجه به قرارگرفتن در ماه مبارک رمضان بهره گیری از نمایشگاههای قرآنی را تاکید کرد.

حجه السلام علی فتحی اضافه کرد: برگزاری مسابقات مقاله نویسی با همکاری آموزش و پرورش و همچنین همایش های علمی برای تبیین اندیشه های امام (ره) در دانشگاهها نیز پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.