1396-02-19 11:29
1231
0
38808
بیانیه دانشجویان بسیجی گنبدکاووس؛

عبایی که باعث از بین رفتن اجر شهادت شد/ پیامبر هم بر متصرفین بیت المال نماز نخواند

می گویند در یكی از جنگ‌ها تیری به یكی از اصحاب پیامبر(ص) اصابت كرد و او را از پای درآورد. مردم جنازه را آوردند و گفتند كه شهید شده است پیامبر (ص) فرموند: نگویید شهید شده است چرا كه عبایی كه روی دوش اوست از بیت المال است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، در پی سوء استفاده از امکانات دولتی دانشگاه پیام نور گنبد توسط ستاد حامیان جوان روحانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گنبد ضمن محکوم کردن این اقدام خلاف قانون بیانیه ای صادری کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ هَذَا الْمَالَ لَیْسَ لِی وَ لَا لَكَ وَ إِنَّمَا هُوَ فَیْ‏ءٌ لِلْمُسْلِمِینَ

بیت المال نه برای من و نه برای تو است. بیت المال مربوط به همه‌ی مسلمین است.(نهج ‏البلاغه، خطبه (232

با توجه به قوانین انتخاباتی درخصوص منع استفاده از بیت المال و دستگاه های دولتی در برنامه های انتخاباتی کاندیدای خاص اخیرا شاهد این بودیم که مسئولین جریان گرای دانشگاه پیام نور شهرستان گنبد کاووس دانشگاه را جولانگاه فعالیت های حزبی خود کرده و از تمامی امکانات آن برای تبلیغ نامزد های خاص و مد نظر خود استفاده می کنند.

می گویند در یكی از جنگ‌ها تیری به یكی از اصحاب پیامبر(ص) اصابت كرد و او را از پای درآورد، مردم جنازه را آوردند و گفتند كه شهید شده است پیامبر (ص) فرموند: نگویید شهید شده است چرا كه عبایی كه روی دوش اوست از بیت المال است و به خاطر همین من بر این شخص نماز نمی‌خوانم.

این حدیث حرف‌های مهمی را درخود دارد چرا كه شخصی جانش را می‌دهد ولی به خاطر تصرف در بیت المال، نه به او شهید می‌گویند و نه پیامبر (ص) بر او نماز می‌خواند!

حال مسولین باید دقت کنند که اگر امروز پیامبر (ص) باشد بر جنازه شان نماز می خواند یا نه؟؟

با این حال عده ای از طرفداران دکتر حسن روحانی همایشی تحت عنوان گردهمایی حامیان جوان دکتر روحانی(کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری)برگزار کردند که مصداق بارز تخلف انتخاباتی و تصرف در بیت المال به نفع کاندیدای خاص بود. 

همچنین حضور افرادی منتسب به فتنه و سر دادن شعار هایی از بوی فتنه و به رخ کشیدن تصاویر و سخنرانی های آقای خاتمی علی رغم ممنوع التصویر بودن ایشان از جمله اقدامات انجام گرفته شده در این مراسم که در مکان مقدس دانشگاه صورت گرفته است.

بنابراین ما جوانان انقلابی از مراجع قانونی خواستار پیگیری این تخلف هستیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.