1396-02-19 11:54
1130
0
38806
میتینگ حامیان روحانی در دانشگاه پیام نور گنبد:

استفاده حزبی از بیت المال/ حامیان دولت در عمل قانونمداری را ثابت کنند + تصاویر

متاسفانه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات ریاست جمهوری برای دولت امری متداول در دستگاهها شده و در دانشگاه پیام نور گنبد برنامه ای که نه به دعوت از تشکل دانشجویی بلکه از سوی جریانات بیرونی تشکیل شد که در واقع این حرکت رفتاری غیر قانونی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، همزمان با ایام تبلیغات انتخابات هریک از کاندیداهای ریاست جمهوری به میزان یکسان از امکانات رسانه ملی جهت تبلیغ اهداف و برنامه های خود اقدام نموده اند در این بین گویا دولت از این میزان استفاده از امکانات دولتی راضی نیست و بیش از حق خود مطالبه می کند.

در دولتی که اخلاق و رعایت قانون را جزو شعارهای اصلی انتخاباتی خود قرار داد و همواره در بحثها و مناظرات به بی قانونی رقبا و دولت گذشته دامن می زند شاهدیم بیشترین بی قانونی در لوای نام زیبای قانون صورت می گیرد و نه تنها مسئولین نسبت به آن واکنشی نشان نمی دهند بلکه در برخی مواردحامی آن هم می باشند.

متاسفانه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات ریاست جمهوری برای دولت امری متداول در دستگاهها شده و پس از آنکه امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات دولت به کار برده شد حال شاهد این حرکت در دانشگاهها می باشیم.

چندی پیش نیز شاهد استفاده از امکانات دانشگاه پیام نور خرم آباد برای تبلیغات آقای روحانی بوده ایم و این بار نوبت به پیام نور گنبد رسید دانشگاهی که این روزها به ستاد تبلیغاتی دولت تبدیل شد و جوانان حامی روحانی با استفاده از امکانات دولتی میتینگ تبلیغاتی خود را در این دانشگاه برگزار کردند.

برنامه ای که نه به دعوت از تشکل دانشجویی بلکه از سوی جریانات بیرونی تشکیل شد که در واقع این حرکت رفتاری غیر قانونی تلقی می شده است.

متینگی که در آن شعارهایی همانند احیاء اصول فراموش شده قانون اساسی تا احقاق حقوقی شهروندان برای جوانان داده شد، اما خدمت این آقایان و سخنرانان محترم باید گفت لازم است بدانید که اصل برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه و استفاده ازبیت المال غیر قانونی می باشد!

چطور کسانی که در الفبای اجرای قانون باز ماندند دم از قانونمداری و عمل به قانون می دهند!

 جلسه ای که از بدو برگزاری تا مطالبی که در آن مطرح شد همه نماینگر بی قانونی می باشد !

متاسفانه در نظر این افراد قانون و عمل به آن تا زمانی که منافع حزبی و گروهی شان تامین شود خوب و زیباست! رعایت حقوق شهروندی و تمکین به آن تا زمانی که منافع خودشان تامین شود مورد پسند است!

رابط جوانان استانداری که خود حقوقدان است آیا نمی داند استفاده از بیت المال برای نفع شخصی و حزبی جرم است؟! آیا شعار به نفع کسانی که حقوق ملت را در انتخابات 88نادیده گرفتند و به رای مردم تمکین نکرده اند قانونی است؟

این دولت با اینگونه رفتارها بیش از پیش نشان داد که پیشتاز در حرف است و بیش از آنکه عمل کند حرف زده و بیش از آنکه اقدامی انجام دهد شعار داده است و مبانی و کلمات زیبا را برای اهداف حزبی و گروهی خود به کار گرفته است!

مسئولین دانشگاه باید بدانند که استقلال و شان دانشگاه را نباید فدای منافع حزبی نمایند و به عنوان قشر فرهیخته جامعه در معرض قضاوت دانشجویان و جوانان می باشند و واقعا برای یک چنین ضعف و تسلیمی در مقابل فشارهای دیگران چه پاسخی به دانشجویان دارند که دهند!

شان و قداست دانشگاه باید به دور از این فضاها حفظ گردد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه و دانشجو باید سیاسی باشد و نه سیاست زده، ولی این گونه تحرکات دانشگاه را از رسالت خود دور کرده و قشری که باید الگو و پیشتاز در جامعه باشد را بازیچه دست جریانات و احزاب سیاسی کرده است.

امیدورایم دولت محترم به عنوان مجری قانون خود در تمکین به قانون و رعایت بیت المال که حق الناس نیز می باشد الگو باشد و دیگر شاهد چنین سوء استفادهای از امکانات دولتی نباشیم که موجب دلسردی جامعه می گردد.

55

77

66

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.