1396-02-09 09:03
1165
0
38405
استاندار گلستان:

نقش شوراها در توسعه به عنوان مدیریت شهری و روستایی ، غیرقابل انکار است

استاندار گلستان گفت: یقینا شوراها در سطح شهر و روستا جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و بهره‌جویی از اندیشه جمعی هستند و نقش آنها در توسعه به عنوان مدیریت شهری و روستایی، غیرقابل انکار است.

به گزارش گلستان ما ؛ متن کامل استاندار گلستان در پیامی روز شوراها (9 اردیبهشت) را به تمامی مردم فرهیخته و ولایتمدار استان تبریک گفت و شورا را جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و اندیشه جمعی و بهره‌جویی از آن دانست. در پیام حسن صاقلو آمده است: همواره توجه به خردجمعی و بهره‌گیری از تفکرات، اندیشه‌ها و نظرات سایرین، مسئله ای بوده که در کتاب‌ الله، سیره ائمه هدی و آموزه‌های دینی دیده شده است.

وی تاکید کرد: پیامبر عظیم الشأن اسلام در برهه‌های حساس تاریخی از مشورت روی گردان نبوده و با وجود دانش بی‌مثال خود، بهره‌گیری از نظرات دیگران را مورد توجه ویژه قرار داده است.

استاندار گلستان افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که با انقلابی مردمی و با هدف خدمت‌رسانی، فعالیت می‌کند استفاده از آرای مردمی و نظام شورایی همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و شورا به عنوان یکی از اصول در قانون اساسی جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

در پیام صاقلو آمده است: یقینا شوراها در سطح شهر و روستا جایگاهی برای تکیه بر عقلانیت و بهره‌جویی از اندیشه جمعی هستند و نقش آنها در توسعه به عنوان مدیریت شهری و روستایی، غیرقابل انکار است.

استاندار گلستان تاکیدکرد: اینجانب در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن تبریک این روز به تمامی شورائیان و مردم فرهیخته استان، امیدوارم حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنان در این عرصه بتواند رشد و بالندگی استان را رقم زند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.