1395-12-28 07:08
1646
0
36722
امام جمعه گنبدکاووس در آخرین نماز جمعه سال مطرح کرد:

اجرای سند 2030 آموزش و پرورش، راه نفوذ دشمن

امام جمعه گنبدکاووس در آخرین نماز جمعه سال 95 با اشاره به اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش گفت: راه نفوذ دشمن و تغییر نگرش فرزندان و خانواده ها از این کانال ایجاد می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،حجه الاسلام ترابی افزود: سندی که شورای عالی انقلاب فرهنگی ندیده است و مجلس تصویب نکرده و در خارج تصویب شده نباید سند بالادستی تعلیم و تربیت شود و اعلام خطر فوق العاده در این زمینه وجود دارد.

ترابی اذعان کرد: با درایت های رهبری ، پشتیبانی مردم و عنایت های حضرت حجت(عج) ، برنامه هایی که دشمن آنها را برای خودش فرصت برای می داند، برایشان تبدیل به تهدید می کنیم و تهدیدهای دشمن را با تدبیر رهبرمعظم انقلاب برای خود، تبدیل به فرصت خواهیم کرد.

qaboosnameh 12

مردم باید در صحنه باشند

وی با اشاره به اقدام انقلابی مردم بحرین در حمایت از شیخ عیسی قاسم؛ نیز گفت: مردم انقلابی کسانی هستند که به سرنوشت جامعه خود حساس و در صحنه حضور داشته باشند.

امام جمعه گنبد ادامه داد: مردم انقلابی نگذارند دیگران برای آنها تصمیم بگیرند؛ و این جملۀ فاجعه بار را که "کار سیاست را به سیاست بازان بسپارید" را نگویند؛ مردم باید در صحنه باشند و راه و مسیر خود را تعیین کنند.

نوروز فرصتی برای ایجاد همبستگی

حجه الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش ایام عید نوروز فرصتی برای ایجاد همبستگی در بین مردم عنوان کرد و اظهار کرد: امروز زندگی ها تحت تاثیر تکنولوژی است؛ و در حالیکه کنار هم هستیم باهم نیستیم؛ ایام نوروز تولید همبستگی می کند و دیدارها را ساماندهی می کند.

وی افزود: این ایام را می توان ایام تجدید عهد بین مردم دانست و از این فرصت ها برای انتقال تجربیات بزرگترها به کوچکترها استفاده کنید.

نوروز را از خرافه ها پاکسازی کنید

خطیب جمعه گنبد همچنین گفت:  نوروز را به عنوان عید ملی می شناسیم؛ منتهی باید خرافه های آن و انحرافات آن را پاکسازی و پالایش کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های ایام نوروز این است که در کنار خانه تکانی که بهداشت ایجاد می کند، باعث ایجاد همبستگی اجتماعی می شود و در کنار آن انسان باید همواره سعی کند با نگاه به طبیعت خدا را بشناسد و عظمت و حکمت خدا را درک کند.

امام جمعه گنبد با اشاره به آغاز و پایان سال در کنار حضرت یحیی بن زید(ع)،خود و نمازگزاران را در پناه یحیی بن زید(ع) دانست و جملاتی در باب عرض ارادت به آن حضرت بیان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.