1395-12-07 06:11
1532
0
35732
امام جمعه گنبدکاووس:

راه انقلاب روشن و مردمی است/ مسئولین دیپلماسی شجاعانه داشته باشند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بعد از برگزاری کنفرانس مونیخ نیاز است که مسئولین دیپلماسی فعالتر و شجاعانه در برابر دشمنان داشته باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی بیان اینکه  برگزاری کنفرانس مونیخ، باعث شد  اذهان مردم در رابطه با دشمنان این انقلاب روشن شود،افزود:  بعد از این کنفرانس نیاز است که مسئولین  دیپلماسی فعال و شجاعانه ای داشته باشند و با کشورهای جبهه مقاومت اتحاد خود را بیشتر کنیم.

سیاست عربستان از پشت خنجر زدن است

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه تمام موضع گیری های عربستان حمایت از آمریکا و اسرائیل است، افزود: عربستان از پشت به امت اسلامی خنجر می زند.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم اسرائیل با رئیس جمهور آمریکا، افزود: آمریکا که پیش از این در ظاهر در مسئله فلسطین و اسرائیل از دید بالاتر نگاه می کرد و به عنوان ناجی  و راه حل خود را معرفی می کرد، حالا چهره آمریکا در این دیدار به طور واقعی عریان شد.

راه ما روشن و مردمی است

وی با بیان اینکه راه ما روشن و مردمی است و امام به ما این راه را یاد داد، افزود: ما با تکیه بر قدرت داخلی و مردم و به لطف رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ایستاده ایم، دشمنان می خواهند شکستهای خود را با دسیسه شلوغی جبران کنند.

اردوغان خواب دولت عثمانی را می بیند

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه گفت: اردوغان  نمی تواند کشور خود را مدیریت کند،  اکنون خواب دولت عثمانی را می بیند.

وی در پایان به بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس انتفاضه فلسطین اشاره کرد و افزود: تقویت جبهه مقاومت،‌مقابله با دشمنانی که اظهار دوستی می کنند از جمله بیانات ایشان است که باید توجه کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.