1393-07-07 15:58
885
0
3542
مدیر عامل سازمان آتش نشانی گنبدکاووس:

نردبان هیدرولیکی نیاز اساسی آتش نشانی گنبد است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبد با توجه به ساخت و سازهای چند سال اخیر و تبدیل بافت فرسوده به مجتمع های چند سقف داشتن نردبان هیدرولیکی را امری مهم برای سازمان آتش نشانی دانست.

به گزارش گلستان ما، هوشنگ ابراهیم بیگی در گفتگو با خبرنگار قابوس نامه در این خصوص گفت: مکاتباتی با شواری اسلامی شهر و شهرداری و معاون محترم استاندار انجام گرفته است که امیدواریم این امر بزودی محقق و مشکل این بخش مرتفع شود.

ابراهیم بیگی در خصوص نیازهای شهرستان در بخش آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: در حال حاضر به جهت استانداردهای جمعیتی که تعریف شده ۳ ایستگاه در گنبد وجود دارد که که با توجه به مسائل ترافیکی و بافت جمعیتی شهر و توسعه ایستگاه ، قصد احداث ایستگاهی دیگر در شمال شهر گنبد را داریم و جزء اهداف سازمان است و ان شاء الله شکل خواهد گرفت.

وی همچنین به طرح جذب آتش نشان داوطلب اشاره کرد و اذعان کرد: در کشورهای پیشرفته یکی از اهداف مهم دولت ها حداکثر کردن سطح ایمنی برای دست یابی به حداکثر توسعه است که بطبع سازمان آتش نشانی نیز به دنبال اشاعه این فرهنگ می باشدو در همین راستا فرم ثبت نام آتش نشانان داوطلب در سایت این سازمان موجود است که علاقه مندان می توانند با پر کردن این فرم بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از آموزش های لازم در سازمان بهره مند شوند.

وی در پایان در خصوص جزئیات این طرح افزود: کسانیکه به عضویت داوطلبانه آتش نشانی درآیند از طریق سازمان به صورت بی نام بیمه حوادث خواهند شد و حتی در ماموریت های حوادث که اعزام می شوند مبلغی به عنوان هزینه از محل اعتبارات سازمان به آنها پرداخت می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.