1395-11-24 13:02
1228
0
35178
امام جمعه گنبدکاووس:

ضرورت فضاسازی شهری با محوریت نماز/عطر و بوی نماز در شهر زنده شود

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مسئولین از تمام ظرفیت های خود در راستای برگزاری اجلاسیه استانی نماز در گنبدکاووس استفاده کنند،گفت: انتظار می رود تا فضا سازی شهری با محوریت اقامه نماز در شهرستان انجام شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب، افزود: مسئولین و دستگاهها از تمام ظرفیت خود در جهت برگزاری کارکردگرایانه این اجلاسیه استفاده کنند تا رنگ و بوی نماز در این شهرستان سرزنده شود، به نحوی که نماز دستور روز افکار عمومی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در سال اقدام و عمل راههای واقعی توسعه بیشتر نماز را ایجاد کنیم، بر ضرورت اقدامات کارکردگرایانه تاکید کرد.

حجت الاسلام ترابی با گلایه از برخی ادارات نسبت به عدم هماهنگی با ستاد اقامه نماز شهرستان در موضوع انتخاب پیش نماز،افزود: برخی از ادارات بدون هماهنگی با ستاد اقامه نماز شهرستان پیش نماز هایی می آورند که هماهنگی نشده است، ستاد اقامه نماز خصلت ها و ویژگی ها را می داند و هماهنگی با ما از ایجاد تعارض جلوگیری خواهد کرد.

جانشین فرماندهی سپاه گنبدکاووس نیز با تاکید بر اهمیت پیوند مدارس با مساجد، افزود: حلقه صالحین هایی که در سطح مدارس نزدیک به مساجد برگزار می شود طی برنامه ریزی ها و هماهنگی با آموزش و پرورش پیشنهاد می شود که در مساجد برگزار شده و اتصال آنها به نماز باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان با بیان اینکه نمایشگاهی در حاشیه این اجلاسیه از سوی آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: گلستان یکی از استانهای موفق در اقامه نماز است که با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته و ظرفیت بالای شهرستان گنبدکاووس امید می رود تا این اجلاسیه با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی از جمله موضوع اعتیاد، نقش به سزایی در این امر داشته باشد.

قاسم محمدی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی هایی که در جهت برگزاری این اجلاسیه انجام گرفته، گفت:برپایی نمایشگاه عكس و كتاب با موضوع نماز و آسیب های اجتماعی، توزیع بسته فرهنگی و اجرای برخی برنامه های فرهنگی را از دیگر اقدامات این اجلاس اعلام كرد .

تجلیل از موذنین برتر، حضور قهرمانان ورزشی، ساخت کلیپ و تیزر پیرامون نماز و پخش اذان از میادین از برنامه هایی بود که در این جلسه پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.