1395-02-10 08:56
1182
0
31170

کارگران نمونه شهرداری گنبدکاووس تجلیل شدند

مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر با حضور شهردار، برخی اعضای شورای شهر و روسای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ایرنا، دراین مراسم که روز پنجشنبه درنمازخانه شهرداری گنبدکاووس برگزار شد، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان باتبریک هفته کار و کارگر (۶ تا ۱۲ اردیبهشت) گفت: کارگران از زحمتکش ترین اقشار جامعه اند که چرخ های تولید با دستان توانمند آنان به حرکت در می آید.

محمدرضا پیاده کوهسار با ذکر احادیثی از نبی مکرم اسلام(ص) در شان و منزلت مقام کارگر افزود: اینکه پیامبر بر دستان پینه بسته کارگر بوسه می زند، نشان از جایگاه والای این قشر در جامعه است.

وی با تاکید برضرورت رعایت حق و حقوق متقابل کارگران و کارفرمایان از سوی این دو قشر، از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در رعایت حقوق کارگران و برگزاری مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شهرداری قدردانی کرد.

پیاده کوهسار اضافه کرد: افزون بر ۶۰ هزار کارگر دربخش های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و بازرگانی شهرستان گنبدکاووس مشغول فعالیت هستند که ۳۲ هزار نفر از آنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

عبدالمجید قزلجه شهردار گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، از تلاش های جامعه کارگری این شهرداری دربخش های خدماتی، فضای سبز و عمران شهری قدردانی کرد و گفت: درسایه تلاش کارگران، شهروندان رضایت نسبی از فعالیت آنان دارند.

در این مراسم که فرمانده بسیج کارگری گنبدکاووس نیز حضور داشت، از برخی کارگران نمونه شهرداری گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

هم اکنون شهرداری گنبدکاووس ۳۹۵ کارگر رسمی، پیمانی و قرارداری و ۲۹۵ کارگر پیمانکاری دربخش های مختلف دارد.

شهر گنبدکاووس با افزون بر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمیعت گلستان است که در شرق این استان واقع است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.