1393-06-07 06:58
2342
0
1885

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان گنبد + تصاویر

مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کامند از کارمندان نمونه شهرستان گنبد تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد ٰمعاونین فرماندار و مدیران دستگاهها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ابتدا فرماندار ویژه گنبد به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ،ایجاد آرامش و جلوگیری از افراط و تفریط را از وظایف دولت و مدیران خواند.

محمد حمیدی در خصوص انتخاب کارمند نمونه ،گفت : مدیران باید ارزیابی کارمندان را انجام دهند و انتخاب کارمند نمونه باعث ایجاد یک فرهنگ تکاپو و انگیزه می شود.

وی در ادامه سخنانش طرح تحول سلامت را با توجه به نیازهایی که سالها احساس می شد ،امیدبخش معرفی کرد و افزود: از یک سال گذشته در سایه منویات رهبری دولت تدبیر و امید موفقیت هایی را کسب کرده که به عنوان نمونه کاهش تورم از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با کاهش و یک رقمی شدن تورم چزخ تولید اقتصادی زاه بیفتد.

معاون عمرانی فرماندار ویژه گنبد نیز با سنگین خواندن رسالت کارمندان نمونه گفت: نمونه شدن سخت و نمونه ماندن سخت تر است . باید قدر این موقعیت را بدانیم.

جعفری با عنوان این مطلب افزود: انتخاب شما به عنوان نمونه ، یعنی اینکه شما از سوی مردم و آن سیستمی که در آن خدمات ارائه می دهید نمونه شده اید .

وی در پایان خاطر نشان کرد امیدوارم این ویژه بودن شهرستان وارتقاء به فرمانداری ویژه و این برتر بودن در تمام ابعاد شخصیتی و خدمتی نمو دپیدا کند.

گفتنی است در پایان مراسم از کارمندان نمونه ادارات و نهاد ها با اهداء تقدیرنامه تجلیل شد.

IMG_6055

IMG_6066

IMG_6070

IMG_6082

IMG_6086

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.