1393-11-29 05:40
4820
17
10645
دلایل برکناری قزلجه از زبان رئیس شورای شهر گنبد؛

پاسخ شهردار به ۲۲سوال طرح شده قانع کننده نبود/ شهردار گنبد با ۷ رای مخالف برکنار شد + سوالات

با شیوع تب تغییر شهرداران در گلستان،  پس از ماهها درگیری و رایزنی برای تغییر شهردار گنبد، عبدالمجید قزلجه رسما برکنار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، رئیس شورای شهر گنبد در گفتگو با خبرنگارما ضمن اعلام خبر برکناری شهردار گنبد گفت: یک ماه پیش از سوی شورای شهر ۲۲سوال  طرح شد که پاسخ ارائه شده از سوی شهردار قانع کننده نبود.

علی پورمندی همچنین افزود: پیش از این نیز آقای قزلجه خود اعلام کرده بود که اگر حتی ۲ نفر از اعضای شورا نسبت به عملکرد شهردار ناراضی باشند خواهد رفت.

پورمندی اضافه کرد: بر این اساس  در جلسه ای با حضور اعضاء شورای شهر ، شهردار گنبد با ۷ رای مخالف برکنار شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف شورا خاتمه مسالمت آمیز این موضوع بود اذعان کرد: به جهت عدم توافق شورا بر استمرار کار شهردار فعلی و با رای اکثریت مهندس قزلجه برکنار و سید سجاد حسینی مسئول بخش سرمایه گذاری شهرداری به عنوان سرپرست موقت انتخاب شدند.

علی پورمندی در پاسخ به این سوال که گزینه های احتمالی شورا برای شهردار آینده کیست ضمن تشکر از فعالیت مهندس قزلجه اظهار کرد: هنوز هیچ گزینه ای مد نظر شورا نیست و ان شاالله با وحدت بین اعضای شوراء یک شهردار قوی را معرفی خواهیم کرد چرا که علی رغم کارهایی که در شهر انجام گرفته ، مردم گنبد لایق خدمات بیشتری هستند.

***********************

22 سؤال شورا از شهردار گنبد

جناب آقای قزلجه

شهردار محترم گنبد کاووس

با سلام

احتراماً در اجرای ماده 73 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ، پیرو تذکرات مکرر شفاهی اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در صحن شورا در ارتباط با ابهامات و سؤالات پیش آمده ناشی از عملکرد جنابعالی ، بدینوسیله سؤالات ذیل بصورت رسمی به منظور شفاف سازی وارائه پاسخ ایفاد می گردد .

لذا لازم است در روز شنبه مورخ 18/11/93 رأس ساعت 20 ضمن حضور در جلسه فوق العاده در صحن شورا ، پاسخ و دلایل خود را به همراه مستندات کامل ارائه نمایید .

 

1-به استناد بند 2 ماده 55 قوانین شهرداری تنظیف و نگهداری و تسطیح معابر و انهار عمومی و مجاری آب ها و فاضلاب و تنقیه قنوات مربوط به شهر و تأمین آب و روشنایی به وسائط ممکن از وظایف شهرداری می باشد. دلیل عدم اجرای صحیح و شایسته این بند و عدم نظارت کافی بر پیمانکاران در اجرای پیمان رفت و روب شهر چیست ؟ در صورتی که علت ناکافی بودن مبلغ پیمان و تعداد کارگران باشد علت عدم اصلاح این موارد چیست؟

2- به استناد تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری، سد معبر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز از آنها و میدان ها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق به وسیله مأمورین خود «راساً» اقدام کند. به استناد بند 18 ماده 55 قوانین شهرداری ، تهیه و تعیین میدان های عمومی برای خرید و فروش ارزاق و توقف وسائط نقلیه و غیره از وظایف شهرداری می باشد.

الف) دلیل کوتاهی در اعمال قانون درخصوص آزاد نمودن معابر و اماکن سطح شهر علی الخصوص خیابان امامزاده غربی ، میهن ، شریعتی و... همچنین افزایش روز افزون سد معابر و دستفروشی در معابر و مبادی ورودی شهر و کوتاهی واحد بازرسی و عدم اصلاح از جانب جنابعالی علیرغم تذکرات مکرر چیست؟

ب) در راستای ساماندهی معضل سد معبر خیابان امامزاده غربی، با توجه به مراجعات مکرر شهروندان معزز و مصوبه شورای اسلامی شهر و مصوبه شورای تأمین شهرستان ، دلیل عدم پیگیری و اجرای بند 6 از هشتاد و هشتمین صورتجلسه شورای اسلامی شهر در روز سه شنبه مورخ 9/2/93 درخصوص پیشنهاد خرید یا تهاتر ملک آقای بای مراد دریایی جهت ساماندهی و آزاد نمودن معبر یاد شده و یا عدم هر گونه اقدام مثبت دیگر در این راستا چیست؟

3- به استناد بند 5 ماده 55 قوانین شهرداری ، جلوگیری از متکدیان و واداشتن آنان به کار و توسعه آموزش عمومی و غیره از وظایف شهرداری می‌باشد. دلیل عدم توجه به این موضوع مهم اجتماعی و عدم اهتمام و کوشش در جهت رفع چهره ناهنجار اجتماعی ناشی از وجود متکدیان سطح شهر چیست و در این ارتباط تا کنون چه اقدام مثبتی انجام داده‌اید؟

4- به استناد بند 8 ماده 55 قوانین شهرداری ، برآورد و تنظیم بودجه و متمم بودجه و اصلاح بودجه شهرداری و تنظیم «پیشنهاد برنامه ساختمانی» و اجرای آن پس از تصویب شورای شهر می باشد همچنین به استناد بند 9 ماده 55 قوانین شهرداری ، انجام معاملات شهرداری اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول و مقاطعه و اجاره و استجاره پس از تصویب شورای شهر با رعایت صرفه و صلاح و مقررات و آئین نامه مالی شهرداریها پیش بینی شده در این قانون از وظایف شهرداری می‌باشد. عدم پیشنهاد برنامه ساختمانی به شورا جهت تصویب که در نهایت منجر به اجرای پروژه های بدون مصوبه و نظارت شورا گردیده است . از این قبیل موارد میتوان به آسفالت معابر خیابان بخارائیان و انتهای خیابان رسالت و پروژه های جدول کشی سی متری جرجان و نهر اقدم که بدون اطلاع شورای شهر و برنامه‌ریزی اولیه و گاه بدون عقد قرارداد و سیر مراحل قانونی استعلام توسط پیمانکاران مشخصی انجام شده و در نهایت منجر به انحراف عملکرد جنابعالی از بودجه و برنامه پیش بینی شده، گردید . همچنین دلیل عدم ارسال لایحه جهت تصویب در انجام بعضی از معاملات از جمله پروژه موزائیک فرش پیاده روهای بلوار امامزاده بدون رعایت تعریض خیابان که منجر به دوباره کاری و اتلاف اموال و مصالح بیت المال می‌گردد، چیست؟

5- به استناد بند 27 ماده 55 قوانین شهرداری، وضع مقررات خاصی برای نامگذاری معابر و نصب لوحه ی نام آنها از وظایف شهرداری می باشد و همچنین به استناد بند 24 ماده 71 وظایف شوراهای اسلامی تصویب نامگذاری معبر، میادین، خیابانها، کوچه و کوی در حوزه شهری و همچنین تغییر نام آنها با رعایت مقررات مربوط از وظایف شورای شهر می باشد. دلیل نامگذاری کوچه ای به نام دکتر قلیچ انوری و نصب لوحه ی نام آن بدون مصوبه شورا چیست؟

6 -به استناد بند 3 از پنجاه و یکمین صورتجلسه روز سه شنبه مورخه 19/11/92 شورای اسلامی شهر درخصوص نامه شماره 26-22906 مورخه 10/9/92 شهرداری گنبد مصوب گردید : شهرداری ظرف یکماه نسبت به تهیه طرح اجرایی پروژه پارکینگ برای املاک مختص موضوع از جمله ملک دانش و املاک واقع در خیابان امام خمینی اقدام نموده با جزئیات کامل برای برگزاری اجرای مناقصه به شورا ارائه نماید. با توجه به اهمیت موضوع معضل ترافیک شهری و تذکرات مکرر شفاهی، دلیل عدم اقدام مقتضی در زمان تعیین شده را توضیح دهید؟

7- به استناد بند 9 از هفتادمین صورتجلسه روز چهارشنبه مورخه 21/12/92 شورای اسلامی شهر درخصوص نامه شماره 33-22590 مورخه 1/7/92 شهرداری گنبد بابت نوسازی پارک جامی که نقشه و مشخصات آن به پیوست بوده ، مصوب گردید: شهرداری نسبت به طراحی مجدد پارک اقدام نموده و دور تا دور پارک پیاده رو در نظر گرفته شده و سپس برای تصویب به شورا ارجاع گردد. پس از گذشت 10 ماه تا کنون در این راستا چه اقدام مثبتی انجام داده اید ؟

8- به استناد بند 4 از هفتاد و دومین جلسه روز یکشنبه مورخه 25/12/92 شورای شهر درخصوص نامه شماره 33-23038 مورخه 4/7/93 شهرداری گنبد درخصوص اهمیت گسترش فضای سبز شهری در مناطق کمتر توسعه یافته انتهای خیابان امامزاده غربی (محل تغییر مسیر رودخانه) جهت اجرای طرحهای ماندگار پیشنهاد گردید شهرداری با بکارگیری مشاور، طرح کلی ساماندهی و ایجاد فضای سبز و مسیرهای پیاده روی حاشیه رودخانه را تهیه و جهت بررسی به شورا ارائه نماید. دلیل بی توجهی به این مصوبه تا به این تاریخ چیست؟

9- به استناد بند 2 از یکصد و نهمین صورتجلسه روز سه شنبه مورخه 20/3/93 شورای شهر درخصوص نامه شماره 33-7719 مورخه 5/3/93 شهرداری گنبد جهت احداث پارک محله‌ای در خیابان شهید جواد حسینی واقع در بلوار امامزاده ، مصوب گردید: زمین‌های متعلق به شهرداری را جهت اولویت بندی محله های مختلف جهت احداث پارک و فضاهای عمومی اعلام نمایید سپس با توجه به بودجه سال 93 شهرداری ، که موضوع در جلسه شورا مطرح و اولویت بندی پس از ملحوظ نمودن یکسری از موارد جهت احداث پارک مصوب گردد. دلیل عدم بررسی و ارائه گزارش چیست؟

10- به استناد بند 16 , 26 قانون شوراها تعیین و تصویب هر گونه عوارض بعهده شورای شهر می باشد دلیل اخذ عوارض حذف پارکینگ با قیمت کارشناسی در سال 93 بدون مصوبه و تأیید شورا چیست؟

11- قبل از اجرای هر طرح یا پروژه‌ای می بایست مطالعات دقیق اولیه صورت پذیرد و با تدبیر و آینده نگری و با سنجش تمام جوانب، طرح اجرا گردد و به برنامه و بودجه شهرداری و اولویت بندی ها توجه گردد لیکن با توجه به اظهارات شما در صحن شورا مبنی بر اینکه طرح ها و مبالغ آن با مشورت چند دقیقه ای با عوامل شهرداری ، بدون توجه به برنامه و بودجه و همچنین بدون در نظر گرفتن مصوبه از شورا صورت پذیرفته و اجرا می گردد که این امر ممکن است باعث حیف و میل اموال شهرداری و یا انحراف از بودجه و محقق نشدن برنامه های شهرداری شده و در صورت محقق نشدن بودجه شهرداری منجر به عدم توان شهرداری در پرداخت حقوق پرسنل و پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران و در نهایت بدهکاری شهرداری شود.

به عنوان مثال:

1- در پروژه لوله گذاری خیابان ملت با مبلغ پیمان حدود پنج میلیارد ریال ( هر متر طول 000/510/4 ریال) که بدون مطالعه و سونداژ صورت پذیرفته به دلیل موانع موجود در مسیر حدود 120 متر طول انحراف از مسیر تعریف شده بوجود آمده که باعث تاخیر در پروژه و ضرر و زیان پیمانکار و هم باعث حیف و میل اموال شهرداری گردیده است همچنین مسیر جدید نیازمند خرید املاک و تحمیل هزینه ای پیش بینی نشده است.

2- مکان یابی و معرفی زمینی که جهت اخذ امتیاز جایگاه CNG با توجه به مهلت زمانی محدود بخاطر قصور شهرداری به موقع انجام نشده و بخاطر از دست ندادن امتیاز جایگاه مجبور به معرفی قسمتی از زمین پارک 7 هکتاری خیابان استاد شهریار با موقعیت نامناسب برای احداث جایگاه CNG به خاطر ویژگی خاص زمینی برای احداث پروژه های فرهنگی، تفریحی و ... و بافت مسکونی منطقه گردیده است.

دلایل و توضیحات خود را روشن بیان نمایید.

12- در گزارش شهرداری طی نامه شماره 26-4621 مورخ 15/2/93 جهت استحضار شورای شهر و نه تصویب ارائه شده برآورد کارشناسی (به کارشناسی آقای بازیار) هزینه احداث هر واحد پارکینگ تا پایان سال 93 در زمینی که در قلب شهر واقع است (ابتدای خیابان دانش جنوبی) و صرفاً جهت پارکینگ طبقاتی بکار گرفته شده است مبلغ 000/000/186 ریال تعیین شده و از جانب شهرداری تأیید و مورد استفاده قرار گرفته است. لیکن در لایحه شماره 26-25395 مورخ 26/7/93 که توافق نامه آن شهرداری با آقای شهرام احمدی و گزارش کارشناسی سه نفره با شرکت آقای بازیار هزینه احداث 428 واحد پارکینگ در خیابان خیام جنوبی به میزان 141/335/574/107 ریال (از قرار هزینه تمام شده هر پارکینگ 904/341/251 ریال علیرغم ساخت 3 طبقه تجاری در ملک یاد شده که ارزش افزوده به همراه دارد) تعیین و از جانب جنابعالی تایید و برای تصویب خرید پارکینگ های مذکور به شورای شهر ارائه شده است. لذا با وجود تناقض در گزارش های کارشناسان رسمی و همچنین شائبه وجود اهداف اشخاص و ابهامات در نظرداشت؛ صرفه و صلاح شهرداری، در ارتباط با موضوع توضیحات شفاف ارائه نمایید.

13- دلیل واگذاری پروژه‌ها با قراردادهای اجرایی با مبلغ بیش از 500 میلیون ریال که بصورت منقسم و ترک تشریفات به افراد واگذار شده، که منجر به عدم نظارت و آگاهی شورای شهر می‌شود چیست؟ با توجه به مصوبه شورا و اختیار اقدام حداکثر تا 500 میلیون ریال به شهردار ، موضوع محمل قانونی ندارد . به عنوان مثال واگذاری پروژه هایی از قبیل 1) مطالعات پارکینگ دانش تا مبلغ یک میلیارد ریال. 2) اجرای جدول منطقه 30 متری جرجان و نهراقدم و .......

14-با توجه به عدم وجود ایستگاه آتش نشانی در نواحی شمال شهر و مشکلات سرویس دهی و خدمات مزبور علیرغم تذکرات شورای شهر و مدیر عامل سازمان آتش نشانی در جهت رفع مشکل مزبور که با خطرات جانی و مالی شهروندان معزز در ارتباط است تاکنون هیچ اقدامی صورت نداده اید. دلیل این بی توجهی را توضیح دهید.

15- در ارتباط با پرونده ساختمانی آقای عبدالواحد صالحی به وکالت میکائیل نامدار داشلی برون و شرکاء ( به نشانی خیابان طالقانی شرقی جنب آموزش و پرورش نبش طالقانی 13) بنا به آغاز عملیات ساختمانی و سوابق پرونده ایشان در شورا و پیرو بررسی پرونده یاد شده دلیل عدم وجود پروانه و نقشه های ساختمانی همچنین عدم وجود اصل گواهی وصول بیمه کارگران تأمین اجتماعی و شائبه عدم رعایت ضوابط صدور پروانه ساختمانی و وصول حق و حقوق شهرداری و وصول عوارض متعلقه همچنین نامشخص بودن پارکینگ پروژه یاد شده در صحن شورا توضیحات شفاف به همراه مستندات ارائه نمایید.

16- با توجه به اینکه آقای مهندس صالح بازیار از طرف جنابعالی به عنوان کارشناس به عنوان عضو کمیسیون معاملات پیشنهاد و با تأیید شورای شهر رسیده است دلیل واگذاری پروژه های اجرایی بدون تصویب شورای شهر به ایشان که ناقض جایگاه نظارتی تعیین شده به ایشان می باشد و شائبه بی عدالتی در واگذاری اجرای امور به پیمانکاران و همچنین ایجاد رانت در شهرداری می باشد.

17- به دفعات از جانب جنابعالی مشاهده شده است که با عدم توجه به حقوق سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان شهر و عدم اجرای قوانین مرتبط با رعایت ضوابط صدور پروانه و طرح موضوع در کمیسیون‌های ماده صد و 77 همچنین با بی توجهی به تذکرات شورای شهر موجب طرح شکایت در مراجع بازرسی و مراجع فرادست از قبیل فرمانداری و استانداری شده و گاه علیرغم دستور کتبی اقدام از جانب ایشان نسبت به موضع غیرقانونی خود پافشاری نموده‌اید. این امر موجب تضعیف جایگاه شورای شهر و نارضایتی شهروندان و سرمایه‌گذاران شده است. ضمن ارائه ادله توضیحات روشن ارائه دهید. از این قبیل موارد می‌توان به پرونده‌های آقایان بهرامی، رحمت احمدی و ... اشاره کرد. 

18 - به استناد بند 34 ماده 71 وظایف و اختیارات شوراها بررسی و تایید طرح های هادی - جامع شهرسازی - تفصیلی قانونی شهرها از وظایف شورای شهر بوده ، لذا موارد اساسی مطروحه در کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ، پس از بررسی در شورا ، توسط شهردار برای تصویب نهایی به مراجع قانونی ارجاع می گردد . دلیل عدم مشاوره با شورای شهر و عدم ارائه پیشنهادات شهرداری به کمیسیون ماده 5 به منظورتعیین تکلیف تقاضاهای افزایش طبقات و تراکم و رفع بلاتکلیفی سرمایه گذاران و انبوه سازان به کمیسیون ماده 5 چیست.

19 - در ارتباط با پروژه مشارکت پارکینگ موسوم به آتش نشانی در خیابان خیام جنوبی ، با توجه به توافقنامه منعقده فیمابین شهرداری و آقای هیوه چی مهلت اتمام عملیات ساختمانی حد اکثر یک سال پس از تصویب شورا و تحویل عرصه توسط شهرداری تعیین شده است کما اینکه تاکنون اجرای تعهدات از طرف آقای هیوه چی محقق نشده و در مدت 3 سال گذشته ترافیک و معضلات محدوده طرح گریبان گیر شهر و مردم بوده است اقدام آن شهرداری در جهت جبران خسارات اجتماعی و مشکلات مردم چه بوده و در راستای تسریع موضوع چه اقدامی انجام داده اید .

20 - با توجه به اینکه راه اندازی کارخانه آسفالت از دغدغه اصلی شهرداری و شورای شهر بوده و نسبت به انجام آن تذکرات مکرر به جنابعالی شده است ، دلیل عدم هیچ گونه اقدامی در این مورد علیرغم گذشت بیش از یک سال چیست ؟

21 - اتکا به منابع در آمدی شهرداری که در اخذ عوارض و افزایش فشار بر شهروندان گرامی خلاصه شده است و پاسخگوی مطلوب هزینه‌های عمرانی و جاری نمی‌باشد. دلیل عدم اقدام شما نسبت به کسب درآمد پایدار و کوتاهی نسبت به اجرای سرمایه‌گذاری‌های پیشین چیست؟

علی پورمندی
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالوهاب قزلجه

مدیر مسئول خبر نامه گلستان ما با سلام خبری که در خصوص برکناری شهردار گنبد (برادر اینجانب ) در سایت درج نموده اید مغرضانه است . چرا فقط سئوالات را درج کردید . اگر هدفتان اطلاع رسانی و روشن شدن مسئله باشد حرف های هر دو طرف را درج نمایید تا در مورد خودتان نیز اینگونه قضاوت نشود . با این کارتان هر شخص امی نیز اینگونه استباط خواهد نمود . احتمالاً حضرتعالی نیز از طیف مخالفین شهردار بوده اید .

0
0
پاسخ
1393-11-29 15:41
عبدالوهاب قزلجه

چطور می شود به این راحتی جنابعالی توهین هایی که علیه عبدالمجید قزلجه درج شده به همین سادگی درج کرده اید درصورتیکه ادعا نموده اید هیچ توهینی را منتشر نمی نمایید

0
0
پاسخ
1393-11-29 15:43
عبدالوهاب قزلجه

لطفا بنویسید : شهردار با استعفای ساختگی و تقلبی برکنار شد . شهردار (عبدالمجید قزلجه ) پس از اطلاع از توطئه مخالفینش در شورای شهر و در دستور کار قرارگرفتن استعفای ساختگی ٰ، همان روز بلافاصله ادعای شورای شهر را رد کرده و استعفایی که در اختیار داشتند را غیر قانونی اعلام کرد . شورای شهر نیز بدون در نظر گرفتن مسائل قانونی به نامه شهردار پاسخ نداده و از طرف خود شان شهردار را مستعفی اعلام کردند . جناب مدیر مسئول چرا خبر را از این زاویه نمبینید و به مردم ابلاغ نمی نمایید اگر هزینه ای دارد اعلام کنید09117363982 - عبدالوهاب قزلجه

0
0
پاسخ
1393-11-29 15:54
رحمان م

[quote name="عبدالوهاب قزلجه"]مدیر مسئول خبر نامه گلستان ما با سلام خبری که در خصوص برکناری شهردار گنبد (برادر اینجانب ) در سایت درج نموده اید مغرضانه است . چرا فقط سئوالات را درج کردید . اگر هدفتان اطلاع رسانی و روشن شدن مسئله باشد حرف های هر دو طرف را درج نمایید تا در مورد خودتان نیز اینگونه قضاوت نشود . با این کارتان هر شخص امی نیز اینگونه استباط خواهد نمود . احتمالاً حضرتعالی نیز از طیف مخالفین شهردار بوده اید .[/quote]آقای پورمحمدی. حداقل با مردم صادق باشید. چون در مورد اداره شهر یکصد و پنجاه هزار نفری صحبت میکنید. این حرف که دونفر هم ناراضی باشند شهردار بره کنار واقعا بچگانه و ناشی از بی تجربگی شماست. و اینکه شما قبل از انتخاب شهردار در شرایط. اجبار استعفای بدون تاریخ را از شهردار آینده گرفتید خلاف می باشد .شما اینطور امانت دار رای مردم بودید؟ تعهد ی که د برابر رای مردم دارید همیشه گریبان شما را خواهد گرفت

0
0
پاسخ
1393-11-29 20:39
رحمان م

آقای مهندس قزلجه فرزند دلیر ملت و ایران اسلامی و دوستدار میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد که در سی سال گذشته انصافا دین خود. به مردم و میهن اسلامی را ادا کرده و کسانی که امروز با بی انصافی جواب زحمات شبانه روزی.او.را با عدم صداقت در برابر مردم اینطور میدهند بدانند که مردم دلسوزان صدیق نظام قدر او را میدانند و اجازه نخواهند داد شما که حتی از دور دستی بر آتش نداشتید با ابرو و شخصیت ایشان بازی کنید

0
0
پاسخ
1393-11-29 20:47
رحمان م

اگر صداقت دارید پاسخ سوالات شهرداری را هم منتشر کنید . فقط پاسخ سوال آخر. اینه که همه میدانند عوارض چه سنگین و سبک پس از تصویب شورا وصول میشود. راستی شما چه پیشنهاد سازنده و درآمد زایی توانستید مصوب و ارایه دهید. یا اینکه از وظایف شورا که در قانون آمده فقط،عزل و نصب شهردار دخالت در امور داخلی شهرداری. رو بلدید لطفا سایر وظایف شورا را هم قید نموده عملکرد شورا در رابطه با هر کدام را توضیح دهید. شما فقط،همین یک سوال را پاسخ دهید کافیست

0
0
پاسخ
1393-11-29 21:05
رحمان م

شورای شهر که وظیفه نظارت بر اجرای قانون را دارد وقتی نتوانست از راه استیضاح شهردار را بر کنار نماید با استعفای ، جعلی که شهردار طی نامه رسمی به آنها اعلام نمود بصورت غیر قانونی شهردار را برکنار نمود. مسولینی که بر شورا نظارت میکنند باید رسیدگی و اجازه چنین کاری ، را ندهند

0
0
پاسخ
1393-11-30 03:37
سلمان

مدیر سایت لطفا جوابها را هم بگذارید-از گذاشتن جواب میترسید؟\-----------------------گلستان ما :با سلام خدمت مخاطب گرامي سامان .لطفا جواب ها بدهيد تا منتشر كنيم .با تشكر .

0
0
پاسخ
1393-11-30 09:46
سلمان

شما منبع خبرید اگر جوابها را میدانستم که از شما نمیخواستم.شما که سوالها را گرفتید جوابها را هم پیدا کنید-ممنون

0
0
پاسخ
1393-11-30 10:25
سلمان

واقعا براتون متاسفم چرا جوابی که بهتون دادم منتشر نمیکنید؟

0
0
پاسخ
1393-11-30 11:44
سلمان

مدیر سایت واقعا برات متاسفم .چرا منتشر نمیکنی؟

0
0
پاسخ
1393-11-30 17:48
gonbadi

سلام

0
0
پاسخ
1393-11-30 20:31
gonbadi

آقای پورمندی لطفا یک عملکرد مثبت شورا را در رابطه با وظایف مندرج در قانون شورا ها را در سایت قید نمایید که گره ای از کار شهرداری گشوده باشد ؟

0
0
پاسخ
1393-11-30 20:37
متین

آقای قزلجه شهردار خوبمون از شورای شهرشکایت کرده

0
0
پاسخ
1393-12-01 07:19
سلمان

اگه شکایت کرده بهترین کار را کرده

0
0
پاسخ
1393-12-01 19:59
متین

[quote name="سلمان"]اگه شکایت کرده بهترین کار را کرده[/quote]با حمایت فرمانداری و استانداری از شورای شهر شکایت کرده و دلیل اخراجشم این سوالها نبود اینها بهانه بوده دلیل اصلی چیزه دیگری بوده

0
0
پاسخ
1393-12-02 04:58
سعید

جمعی از مهندسین گنبد از عملکرد شهردار شهرشون مهندس قزلجه در مراسم روز مهندس که در مورخ 6/12/93 برگزار شد تقدیر و تشکر کردند و طی متنی بر روی بنر در وردی سالن نصب نمودندمتاسفانه مخالفین بسیار اندک شهردارهنگام مراسم طاقت دیدن آن را نداشته و بدور از چشم مردم آن را برداشتند.

0
0
پاسخ
1393-12-08 05:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.