1393-10-03 12:59
1965
0
7661

بانوي اهل سنتي كه سالي 4 بار به زيارت امام رضا (ع) مي رود

بانوي گميشاني گفت: حاضرم جانم را در راه امام رضا (ع) فدا كنم.

 به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، آمان بي بي نيكوكار بانوي ميانسال اهل سنت گميشاني در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عشق و محبت به ائمه اطهار بدون هيچ شكي در دل ما اهل سنت وجود دارد.

وي ادامه داد: همه جان و روح من فداي امام رضا عليه السلام .من آنقدر اين امام پاك و معصوم را دوست دارم كه حاضرم نه يك بار كه صد ها بار به خاطرش جان دهم.

نيكوكار ادامه داد:من سالي چهار مرتبه به زيارت امام هشتم مي روم و هميشه به ايشان متوسل شده و نذر مي كنم و حاجات خودم را از آقا مي گيرم .

اين بانوي ميانسال گفت: هر بار كه در حرم آقا هستم تمام دردها و بيماريها و مشكلات برايم كوچك مي شود. و آنجا حال بسيار خوبي دارم .

پدر سالخورده گميشاني:بعد از پيامبر گرامي اسلام اهل بيت خصوصا امام هشتم نور چشم و عزيز ما اهل سنت هستند./نام فرزندم عليرضا است.

حاجي طوي قلي اونق كارمند ميانسال اداره مخابرات گميشان در گفتگو با ساحل گميشان گفت: من تا به حال بارها به زيارت امام رضا (ع) رفته ام و افراد زيادي را مي شناسم كه با توسل به حضرت و دعا به درگاه خداوند صاحب فرزند شده اند و از گرفتاري ها نجات پيدا كرده اند.

وي ادامه داد: ما مردم اهل سنت گميشان همه دوستدار ائمه خصوصا امام هشتم كه مهمان ايرانيان هستند مي باشيم من نام فرزند خود را به عشق مولا عليرضا گذاشتم و در شهر ما نام مبارك رضا و اسم هاي تركيبي نظير محمد رضا و عليرضا زياد است و اين به دليل علاقه ما به وجود نازنين آقا مي باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.