1393-10-03 11:58
1499
0
7660

حضور ميليوني مسلمانان در حرم اهل بيت(ع)، پايه هاي حكومت فاسد داعش را لرزاند

امانگلدي ضمير گفت: حضور ميليوني مسلمانان در حرم امام حسين (ع) و امام رضا (ع) موجب اتحاد و قوت قلب مسلمانان و تيري در چشمان داعشي ها و حاميانشان است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، امانگلدي ضمير فرماندار گميشان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اهل بيت  پيامبر  فصل مشترك  شيعيان و اهل سنت هستند و حب اهل بيت در دل اهل سنت  و خصوصا قوم تركمن نهفته است  و آنچه دشمنان در خارج از مرزها عليه اتحاد شيعه و سني طرح ريزي مي كنند در كشور ما جايي ندارد.

وي ادامه داد: دوستي و برادري شيعيان و اهل سنت خصوصا در منطقه گلستان و تركمن صحرا كه مردم ارتباطات تنگاتنگ در همه زمينه ها با هم دارند محرز و مشخص است .

ضمير ادامه داد: من اعتقاد دارم ميليونها جمعيتي كه در اربعين و روز شهادت امام رضا (ع) در بارگاه ملكوتي ايشان گردآمدند تنها شيعيان نبودند و اهل سنت هم در داخل و هم در خارج كشور خود را به حرم اهل بيت رساندند و نمايش بزرگي از اقتدار و اتحاد مسلمانان به معرض ديد جهانيان  گذاشتند.

وي ادامه داد: قيام امام حسين (ع)  قيامي آگاهانه و براي احياي دين پيامبر بود و هرگز اينچنين نبوده كه قيامي بدون فكر و بر اساس غافلگيري بوده باشد و قطعا  وقتي مسلمانان از سراسر دنيا به امام بزرگواري كه 1400 سال پيش فرياد حق خواهي و مبارزه با كفر را سر مي دهد لبيك مي گويند  موجب اتحاد، قوت قلب و افزايش اراده مسلمانان در مبارزه داعش و حاميان آن مي شود  .و نفس گروه تروريستي داعش و حاميان خونخوارش را خواهد بريد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.