1393-10-01 08:59
1656
0
7570
امام جمعه شهرستان تركمن:

عامل تفرقه ميان مسلمانان در هر مقامي باشد، خائن است / وهابيت با اسرائيل هم پياله و از عاملين شكل گيري داعش است

حجه الاسلام منصوري گفت: ايجاد شكاف و اختلاف بين مسلمانان وعده شيطان و راه و رسم دشمنان مسلمانان است .

 به گزارشگلستان ما به نقل از ساحل گميشان، حجه الاسلام منصوري امام جمعه بندرتركمن در مراسم گرامي داشت رحلت پيامبر گرامي اسلام و امام حسن (ع) كه در كتابخانه امام محمد غزالي گميشان برگزار شد گفت: استان گلستان و تركمن صحرا صحنه زيباي اتحاد ، يكدستي و يكدلي مسلمانان است .

وي افزود: قانون جنگل و ايجاد اختلاف بين مسلمانان راه و رسم دولتهاي آمريكا و اسرائيل است و داعش آخرين محصول شوم اين كشورها در جهت ايجاد اختلاف و ضربه زدن به مسلمانان است .

وي ادامه داد: داعش با جذب نيرو از دل مسلمانان و با ثروت مسلمانان به جان آنان افتاده و بدترين جنايات بشري را عليه مسلمانان به راه انداخته است .

امام جمعه بندرتركمن با برشمردن جنايات داعش گفت: ما مسلمانان پيرو پيامبري هستيم كه رحمة للعالمین است و همواره به مسلمانان توصيه مي كرد در جنگها مراقب كودكان، زنان، سالخوردگان و حتي حيوانات باشيد مبادا كه كسي آسيب ببيند، اما امروزه داعش به اسم جهاد نكاح حرمت زن مسلمان را له كرده و كودكان خردسال را سر مي برد. چنين گروهي بويي از اسلام نبرده و ربطي به مسلمانان ندارد.

وهابيت با اسرائيل هم پياله و از عاملين شكل گيري داعش است

منصوري در ادامه گفت: حتي يک مورد نمي توان يافت كه وهابيت اسرائيل را محكوم كرده باشد و سردمداران آن علاوه بر پشتيباني داعش مستقيما از نقش خود در شكلگيري داعش مي گويند.

وي افزود: حب اهل بيت(ع) در دل و جان اهل سنت در سراسر دنيا قرار دارد و هيچ ربطي ميان وهابيت و اهل سنت وجود ندارد و اين وهابيت بود كه در مقابل جنايات اسرائيل در غزه كه بيش از 95 در صد آن اهل سنت هستند مهر سكوت بر لب زد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.