1397-07-20 09:58
1289
0
57739
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان:

وزارت کشور ۳ میلیارد ریال برای موضوعات اجتماعی گمیشان اختصاص داد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت کشور به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شهرستان گمیشان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، عبدالرضا چراغعلی  در ششمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اظهارداشت: وزارت کشور در راستای پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی شهرستان گمیشان 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی با بیان اینکه برنامه مدون برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک اصل مهم و اساسی است، افزود: برای جذب اعتبار تخصیص داده شده باید هر یک از دستگاه‌های شهرستان طرح‌های قابل قبولی را ارائه دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان بیان داشت: حضور مسئولین دستگاه‌ها در جلسات کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی امری لازم و ضروری است.

وی استفاده از ظرفیت‌های متعدد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری برشمرد و گفت: خیرین اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.

چراغعلی براجرای طرح‌های اولویت‌دار، ترویج نشاط در سطح شهرستان خصوصاً برای بانوان، توجه ویژه به مباحث سالمندان و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تاکید کرد.

امیرشیر توماج، فرماندار گمیشان هم دراین جلسه گفت: شهرستان گمیشان جزو اولین شهرستان‌هایی است که مجمع خیرین اجتماعی را تشکیل داده است.

وی افزود: پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آموزشی، فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد نشاط و امید و روی آوردن به ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی استان هم با اشاره به کارکردهای سازمان در حوزه آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی با رویکردهای متنوع خود در مسیر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

وی افزود: ما باید زمینه‌هایی را در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نهادینه کنیم تا بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم.

غفاری ادامه داد: توانمندسازی افراد از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.