1397-03-13 09:56
1146
0
54008
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان؛

مراسم ارتحال امام(ره) و قیام 15خرداد در گمیشان برگزار شد + تصاویر

مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) و قیام 15 خرداد در دارالقرآن نبوت شهر گمیش تپه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) و قیام 15 خرداد در دارالقرآن نبوت شهر گمیش تپه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، معاون فرماندار، بخشداران، مسئولین دستگاه های نظامی، ادارات و نهادها، روحانیون و عموم مردم روزه دار شهرستان برگزار شد.

"حجت الاسلام نورالله ولی نژاد" مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این مراسم بیان داشت: هر انقلابی در جهان چندین رکن برای پیروزی و بقای خود دارد ولی ارکان انقلاب اسلامی ایران متفاوت تر از سایر انقلاب ها می باشد.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) سه رکن ایمان و اعتقاد، انقلاب بر اساس مردم و رهبری نظام را به عنوان سه ستون مستحکم برای پیروزی، بقا و ماندگاری انقلاب در نظر گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: وحدت یک سرمایه عظیم و ماندگار در کشور است که امام راحل آن را پایه گذاری کرده و درواقع برای پیروزی انقلاب بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری خون شهیدان سنی و شیعه در هم آمیخته شد و این گوشه ای از وحدت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می باشد.

حجت الاسلام ولی نژاد اطاعت از یک فرمان و رهبری را در همه مقاطع زندگی مردم کشور حاصل از آموخته های مکتب امام(ره) برشمرد و گفت: یقین داریم تا زمانی که از این اصل پیروی کنیم اقتدار، عزت، سربلندی و آبروی کشور همیشه حفظ خواهد شد.

1z

2z

3z

4z

5z

6z

7z

9z

10z

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.