1397-03-08 13:02
970
0
53857
فرماندار گمیشان:

امام خمینی(ره) سرمنشا تولد دوباره اسلام، عزت، عظمت و رهایی کشور از چنگال طاغوت بود

فرماندار گمیشان گفت: امام خمینی (ره) بعد از پیامبر گرامی اسلام دومین کسی بود که توانست حکومتی بر پایه قرآن و اسلام بنا کند و حق بزرگی بر گردن همه مسلمانان دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیرتوماج فرماندار گمیشان در دومین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی گفت: حضرت امام خمینی سرمنشا تولد دوباره اسلام، عزت، عظمت و آزادی و استقلال و رهایی کشور از چنگال طاغوت بود.

وی افزود: امام راحل محبوبیت زیادی در بین مردم جهان و خصوصا جوانان داشتند و حضور ده ها میلیونی مردم در مراسم خاکسپاری ایشان گواه این مطلب است و امروزه نیز با وجود اینکه سالها از ارتحال ملکوتی ایشان می گذرد شاهدیم که سیل عاشقان حضرت امام از جای جای کشور در مراسمات بزرگداشت ایشان شرکت میکنند.

فرماندار گمیشان در ادامه ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم و مسئولین در مراسمات گرامیداشت 15 خرداد و ارتحال امام  و تبیین ارزشهای بزرگ امام و انقلاب برای نسل جوان گفت: قطعا این حضور باعث ناامیدی دشمنان نظام و تویت همبستگی و انسجام ملی خواهد شد.

توماج در پایان گفت: معمار کبیر انقلاب حق بزرگی بر گردن همه مردم ما دارد و تنها شخصیتی در جهان است که توانست بعد از پیامبر گرامی اسلام حکومتی بر پایه قرآن و اسلام بنا کند و کشور عزیزمان را پس از سالیان دراز از چنگال طاغوت و ظلم و فساد شاهان دست نشانده رها کند.

0031

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.